Millainen äiti itkettää tytärtään että kun sinulla on ohuet
hiukset niin ne pitää pitää lyhyenä poikatukkana? Ja sanoo että jos olisi paksut hiukset niin sitten voisi kasvattaa pitkät.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa!!!!!!!!
Kolahtiko?
Äiti joka haluaa auttaa tytärtään tekemään hyviä valintoja.
Millainen äiti leikkauttaa tyttären pitkät, paksut hiukset poikatukaksi, joka on hiusten paksuuden takia kuin karvalakki?
Tyttäreni "äitipuoli" kehui että kyllä meidän samanikäiseltä on paljon paksummat hiukset. Nyt teini-iässä tyttäreni on tyyliin malli, lukio menee paremmin ja hiukset ovat upeat.
Kontrollin haluinen, mahdollisesti persoonallisuushäiriöinen tai mielisairas. Oma äitini on juuri tuollainen, ollessani nuorempi, hän päätti asioistani aina pukeutumisesta lähtien.
Mikä tuossa itkettää? Mun hiukset mun valinnat, äiti ei ole aina oikeassa.
Millainen äiti ylipäänsä määräilee ja manipuloi tyttären hiusasioissa?
Eipä noita poikatukkatyttöjä enää kovin usein näy. :)
Anoppi haukkuu tytärtäni liian paksuista hiuksista. Sanoo että ne pitäisi ohentaa.
Toivottavasti kampaaja tekisi lasun.
Mä muistan, kun lapsena rakastin mun pitkiä hiuksia ja aina tuli itku, kun piti käydä latvoja siistimässä. Vaikka eihän niistä leikattu kuin muutama sentti. Mä olen itse antanut pojankin kasvattaa hiuksia jo pienenä, kun halusi pitkät hiukset. Ainoa ehto oli, että niitä saa siistiä. Jossain vaiheessa halusikin pätkäistä lyhyeksi.
Mun tyttärillä on kaikilla todella paksut hiukset. Keskimmäinen tyttäristä (14v) haluaa pitää lyhyet hiukset. En voi asialle mitään vaikka sydän itkee verta muistellessa sitä ranteenpaksuista lettiä :)
Vierailija kirjoitti:
Anoppi haukkuu tytärtäni liian paksuista hiuksista. Sanoo että ne pitäisi ohentaa.
Mua taas ex-anoppi moitti hiustenväristä (vaaleat) ja sanoi, että pitäis leikata, kun ovat ohuet. Keskipaksut ne ovat. Sanoin, että on niitä ohuthiuksisia tummatukkaisiakin, ex-anoppi vaan jankutti, niin, niin, mutta tummat näyttävät aina paksummilta. Plääh!
Entä kampaajat. Kampaaja sanoi lapsen hiuksia hurjan jäykiksi (ei ole), vaikeiksi leikata, alta selkeästi tummemmat kuin päältä (ei ole), pyöreitä paljon, jätettäiskö kuitenkin tästä pitemmäksi... Hoh, hoi... ilmeisesti itseään täydellisenä asiantuntijana pitävä kampaaja, jonka oli pakko selostaa, miten vaikealaatuisen tukan hän nyt osaakaan leikata.
Tämä kuulostaa tärkeältä. t. mies
Älä jaksa!!!!!!!!