joku on käynyt parvekkeellani paskalla!
menin tupakalle ja huomasin läjän. tuijotin sitä aikani ja piti ihan mennä lähemmäksi että onko tuo paskaa? asun ensimmäisessä kerroksessa , maan tasalla joten kyllähän tähän pääsee mutta kuka paskoo toisen parvekkeelle?!
hyi hemmetti, oksettaa.. :x kuka sen nyt siivoaa, minä en nimittäin sitä tee !
Kommentit (32)
Koiran omistajat saavat pökäleensä takaisin joko parvekkeelleen tai postiluukusta. Se on oikeus ja kohtuus.
Eräänä päivänä työmaaparakkimme oven edessä oli paskakasa ja vieressä perseen pyyhkimiseen käytetyt alushousut. Kukaan ei siivonnut sitä läjää siitä. Seuraavana aamuna joku oli onnistunut työntämään kätensä ovessa olevan ilmanvaihtoaukon kautta sisään, kaatamaan roskiksen ja onkimaan sieltä kertakäyttöhaarukan ja -veitsen. Paska oli ao. välineillä leikeltynä pitkin pihaa.
Joku siis tiesi, että oven sisäpuolella on roskis, josta tarvekaluja saa, mutta kuka helvetti haluaa paskantaa työmaalle ja sitten vielä seuraavana yönä tulla leikkimään kasansa kanssa...?
Itse istuin sohvalla ja joku mies tuli pissalle parvekkeelle. Roskapussin löysin myös kerran sieltä. Onneksi kukaan ei ole kakannut sinne. Kerran oli kakka ikkunan edessä lumikasan päällä. Näkyi sopivasti ikkunasta. Oletan sen olleen koiranjätös. En usko että oman talon porukka tuollaista tekee. Kyllä se on joku känniääliö ohikulkija.
Se olit sinä, mä näin sut kun kävit yöllä paskalla parvekkeellasi. Olit ihan räkäkännissä ja huutelit: Nyt tulee Jöööötiä voi luoja!!!
Vierailija kirjoitti:
kuka helvetti haluaa paskantaa työmaalle ja sitten vielä seuraavana yönä tulla leikkimään kasansa kanssa...?
Pekka Haavisto?
Kiinnostaa että millä se pyyhki perseensä?
mikä ihme siinä, että asunto on maantasalla oikeuttaa ihmiset kuikkimaan ikkunoista ja heittämään roskia parvekkeelle? saati sitten menemään paskalle jonkun parvekkeelle?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka helvetti haluaa paskantaa työmaalle ja sitten vielä seuraavana yönä tulla leikkimään kasansa kanssa...?
Pekka Haavisto?
Niin. Ja mistä hän tiesi, että ruokailuvälineitä saa, kun työntää työntää käpälänsä tuuletusrööristä sisään ja kaataa roskiksen? Oliko se joku omasta porukasta siis?
Jänniä ovat maailman kakkaleikit! :D
Minä muuten paskoin viime viikonloppuna tuntemattoman ihmisen parvekkeelle yöllä, oli suojaisa paikka.