Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahti2017: Myönteistä kun ihmiset puristuvat???

Lahti 2017 järjestelyihin pettynyt
26.02.2017 |

Olin eilen seuraamassa Lahden kisoja ja jouduin lapseni kanssa tuohon artikkelissa mainittuun tungokseen, kun yritimme päästä pois katsomosta. Tilanne oli todella pelottava, kun väkimassat työnsivät kahdesta suunnasta ja kapea kulkuväylä oli tukossa. Jos suurempi paniikki olisi joukossa levinnyt, väitän että loukkaantumisilta ei olisi vältytty. Lapset olivat jo tuossa tungoksessa ihan todellisessa vaarassa, eikä kyllä järjestäjien edustajia sumppua selvittämässä näkynyt.

Miten tilanteeseen reagoivat järjestäjien herrat? "Myönteinen ongelma" "harmi JOS jollekin on aiheutunut ongelmia" "vaaratilannetta ei syntynyt". Taisivat herrat olla vip-katsomossa seuraamassa mäkihyppyä kun toiset puristuivat... Ovatkohan koskaan kuulleet tapahtumista, joissa ihmisiä on loukkaantunut tai jopa kuollut väkijoukon puristuksissa??? Vähättelylle ei tässä todellakaan ole paikkaa, sietäisitte hävetä!

http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/art-2000005103839.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerkesin alta pois, olin Lahdessa vain kaksi edellistä päivää.

Siltikin kritiikkiä: olin luvannut anopille ja mummolleni laittaa kortit kisoista.  MISSÄÄN kisa-alueella ei postikortteja myyty eikä kisaleimastakaan kukaan tiennyt mitään.

Postikortit ovat siis varmaankin vanhanaikaisia.

Niinpä jäivät mummot ilmat korttia ja postin MM-kisaleima jäi saamatta. 

Vierailija
2/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ottavat vähättelyn sijasta tästä oppia tulevia päiviä varten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi