Paras päiväkoti Helsingissä?
Olemme muuttamassa Lontoosta Helsinkiin ja pitäisi kolmelle lapselle löytää hyvä päiväkotipaikka. Oikeastaan haussa on Helsingin paras päiväkoti. Hinnalla ei ole mitään väliä. Lontoossa maksoimme joka kuukausi n. 4500€ päiväkotimaksuja ja mitä olen tutkimusta tehnyt niin Suomessa ei edes ole näin kalliita paikkoja...? Eli siis ehdotelkaa todella hyviä päiväkoteja Helsingistä :)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ota hoitaja kotiin.
Tätäkin olen miettinyt, mutta lapset viihtyivät todella hyvin päiväkodissa ja sosiaalisten taitojen kehittymisen kannalta päiväkoti on ihan ykköspaikka!
aloittaja
Hmm. Luultavasti et ole tosissasi, mutta vastataan nyt kuitenkin. Suurin osa Helsingin päiväkodeista on kunnallisia, joten sun suurilla rahoilla ei ole väliä niihin pääsemisessä. Niillä on eri painotuksia, mutta lopulta aika samanlaisia Kontulasta Eiraan. Yksityiset on mitä on. Mieti ensin, missä päin kaupunkia asutte ja sitten sitä, mitä päiväkodilta haluat. Kieliopetusta, taidetta, liikuntapainotusta?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Luultavasti et ole tosissasi, mutta vastataan nyt kuitenkin. Suurin osa Helsingin päiväkodeista on kunnallisia, joten sun suurilla rahoilla ei ole väliä niihin pääsemisessä. Niillä on eri painotuksia, mutta lopulta aika samanlaisia Kontulasta Eiraan. Yksityiset on mitä on. Mieti ensin, missä päin kaupunkia asutte ja sitten sitä, mitä päiväkodilta haluat. Kieliopetusta, taidetta, liikuntapainotusta?
Ihan tosissani olen :) Kunnalliselle emme halua, yksityiset kun ovat niitä parhaita! Päiväkodissa pitäisi ainakin olla luomuruokaa ja kunnon sängyt (itse jouduin aikoinani nukkumaan patjoilla, en halua samaa lapsilleni). Joku liikunta- tai taidepainotus olisi ihan kiva, muttei pakollinen. Kieliopetusta emme tarvitse, kun lapset hallitsevat/tulevat hallitsemaan jo kolmea kieltä täydellisesti ( suomi, ruotsi ja englanti)
aloittaja
Trolololololo :D
Tai onhan tässä sekin vaihtoehto, että aloittaja on vaan täys spede.
Ota hoitaja kotiin.