Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Alkon myyjät on keskimäistä vittumaisempaa porukkaa?

Vierailija
25.02.2017 |

Ainakin naismyyjät. Miespuoliset on yleensä ystävällisiä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ole. Itse olet syyllisen oloinen asiakas, osta viinasi ihan pystyssäpäin.

Vierailija
2/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole huomannut että olisivat. Ihan hyvää asiakaspalvelua olen Alkostakin saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä ole. Itse olet syyllisen oloinen asiakas, osta viinasi ihan pystyssäpäin.

Millainen on syyllisen oloinen asiakas?

Vierailija
4/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet vittumainen asiakas? Minä olen kohdannut Alkossa vain mukavia myyjiä.

Vierailija
5/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Alkon myyjä jos luokittelet asiakkaita syyllisiin ja syyttömiin.

Vierailija
6/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista, vaikka käyn Alkossa suht usein.

Vierailija
7/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Alkon myyjä jos luokittelet asiakkaita syyllisiin ja syyttömiin.

En ole. Mutta ap menee Alkoon korvat luimussa ja sitten ajattelee, että myyjät ovat vittumaisia. Miksi ihmeessä olisivat? 

Vierailija
8/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo tollasta huomannut, ihan ystävällisiä sekä nais- että miesmyyjät.

Vierailija
9/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Oikeastaan Alko on niitä paikkoja joissa mieluiten kysyn apua koska myyjät tuntuvat ihan sitä varten olevan siellä, monissa muissa paikoissa tuntuu, että häiritsen ja haluan päästää myyjän mahdollisimman nopeasti "oikeisiin töihin".

Vierailija
10/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäistä vittumaisempaa?

Vierailija
11/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Alkon myyjät ovat ehkä myyjistä parhaat :)

Vierailija
12/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kävin Alkossa eikä naismyyjä katsonut silmiin, ei tervehtinyt eikä kiittänyt vaikka itse tervehdin ja kiitin. Pläräili vain jotain kuitteja mukamas kiireisenä ja vältteli katsekontaktia. Minusta tuollainen on epäkohteliasta. Toinen myyjä kyyläsi jo kaukaa kun valkkailin pulloa. Ihme kyyliä kaiken lisäksi. Saatana kun korpeaa tuollaiset.

Vierailija
13/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa olen aina saanut parempaa ja asiantuntevampaa palvelua kuin suuressa osassa muita erikoismyymälöitä.

Vierailija
14/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naismyyjät. Miespuoliset on yleensä ystävällisiä.

Minä olen nainen ja Alkossa osa-aika myyjänä. Olen hyvin pahoillani, jos koet saaneesi huonoa ja epäyställistä palvelua joissain myymälöistämme.

Alkoon palvelusta ja tuotteista voi antaa suorankin palautteen ja korjausehdotuksia. Palautteesi on meille tärkeä, sen avulla voimme edelleen kehittää palveluitamme.

Liitän tähän oheen linkin, mistä pääset suoraan Alkon palautelomakkeelle.

https://response.questback.com/isa/qbv.dll/ShowQuest?ID=4899424-2285766…

Vierailija
15/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kun "pääsin" Alkoon ostoksille, oli asenteet

myyjillä että "milläs asioilla oikein olet". Alkon myyjä oli kingi

jolle piti nöyränä sanoa mitä tahtoisi ostaa, ettei se häiritse

myyjän päivärutiineja millään lailla. Siitä on tultu pitkä matka

nykypäivään, nykymyyjät ovat jopa ystävällisiä, ainakin mitä

olen itse havainnut.

Vierailija
16/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa on järjestäin kaikista parhaat ja ystävällisimmät myyjät, ainostaan jostain kauppahallista tai tietyistä erikoisliikkeistä voi löytyä parempia.

Vierailija
17/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani on se että he ovat koko päivän toinen toistaan maittavampien viinaksien keskellä vailla mahdollisuutta nauttia niistä vaikka suu napsaa kovasti. Tämä sitten turhauttaa ja se puretaan asiakkaisiin.

Vierailija
18/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä Alkon myyjät ovat ehkä myyjistä parhaat :)

Sokoksen Alko? On muuten hyvät ja olen iskenyt silmääni yhteen suloiseen naiseen siellä. 

Vierailija
19/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukuisten eri paikkakuntien Alkoissa ja aina saanut todella hyvää asiakaspalvelua huolimatta siitä että näytän nuorelta. Oikeastaan Alko on mun suosikkikauppa, koskaan en ole käynyt siellä saamatta mitä haluan, jos ei löydy niin tilataan, aina on asiakaspalvelu ollut ystävällistä, ikärajavalvonta ilmeisesti pelaa kun siellä ei ole papereiden tarkistamisen ikärajaa nostettu ja oman pikkupaikkakunnan henkilökunta tietää jo minkälaista etsin. Sanoisin että 5/5.

Vierailija
20/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vissiin ollut 80-luvulla sen ikäinen että oisi voinut asioida Alkossa. Silloin jonotettiin palvelutiskille ja änkytettiin juoman nimi nyrpälle tyypille, joka saattoi ilmoittaa ettei myy koska häntä ei asiakkaan naama miellyttänyt.

Nykyalkossa olen saanut tosi hyviä ruokaviinivinkkejä, alkudrinkkivinkkejä ja jälkiruokavinkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä