Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen suusta loukkaus vai kohteliaisuus "En mä huomannut, sä näytät ilman meikkiä ihan samalta"

Vierailija
25.02.2017 |

Olin yhden miehen luona ja nukahdin hänen sohvalleen. Meikit tietysti tuhriintuivat ja ei ollut meikkipussia mukana. Pahoittelin miehelle että anteeksi kun olen vähän räjähtäneen näköinen kun pesin meikit pois eikä ole mukana. "No en mä huomannut mitää, sä näytät ilman meikkiä ihan samalta"

Pitäisikö ajatella että olen luonnonkaunis vai ruma korppikotka? Meikkaan aika kevyesti eikä kukaan mies ole ainakaan aiemmin haukkunut ulkonäköäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, vaan neutraali asia. Suurin osa tuntemistani miehistä ei erityisemmin pidä meikeistä tai meikatuista naisista.

Vierailija
2/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin näytät pahalle jos mies ei ajanut pihalle tai juossut karkuun.

Laita alastonkuva jakoon niin kerron sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu toi on. Miehet on vaan vähän urpoja..

Vierailija
4/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ovat tosi monet miehet sanoneet, ikäänkuin sivulauseessa, että "sähän oot kyllä tosi hyvännäkönen".  Mitäs toi nyt sitten tarkottaa? Että lähemmällä tarkastelulla minut ollaan todettu ihan mukiinmeneväksi, mutta kauempaa näytän harakalta?

Vierailija
5/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan yllättävän usein myös, että "sähän oot paljon fiksumpi kuin annat ymmärtää". Mä olen kuitenkin ihan yliopistossa opiskeleva ihminen.

Vierailija
6/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ovat tosi monet miehet sanoneet, ikäänkuin sivulauseessa, että "sähän oot kyllä tosi hyvännäkönen".  Mitäs toi nyt sitten tarkottaa? Että lähemmällä tarkastelulla minut ollaan todettu ihan mukiinmeneväksi, mutta kauempaa näytän harakalta?

Häh? No toi tarkoittaa että sä olet tosi hyvännäköinen. En ymmärrä miten ton voi mitenkään muuten ymmärtää.

Vierailija
7/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan, vaan neutraali asia. Suurin osa tuntemistani miehistä ei erityisemmin pidä meikeistä tai meikatuista naisista.

Musta tuntuu että suurin osa miehistä nimenomaan tykkää kevyesti meikatuista naisista koska ne luulee että ne on meikittömiä ja sitten oikeasti meikittömät naiset näyttääkin valjuilta ja sairailta.

Vierailija
8/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että suurin osa miehistä nimenomaan tykkää kevyesti meikatuista naisista koska ne luulee että ne on meikittömiä ja sitten oikeasti meikittömät naiset näyttääkin valjuilta ja sairailta.

Juuri näin, miehet ei oikeasti erota kevyesti meikattuja naisia meikatuista. Vasta jos rajaa silmät tai on värikästä luomiväriä tms. niin ne saattaa jotain hoksata. 

Vierailija
9/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanojan tarkoitus on loukata niin se on loukkaus.

Vierailija
10/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? No toi tarkoittaa että sä olet tosi hyvännäköinen. En ymmärrä miten ton voi mitenkään muuten ymmärtää.

Ei siis se sisältö, vaan se miten se on sanottu. Tullut vähän sellainen mitvittua-fiilis. Ollaan puhuttu jostain asiasta y, ja sitten töksäytetty tuo em. asia x. Vähän kuin minä sanoisin, että: "Hyvää tää kahvi, mut toi taulu tossa seinällä on kyllä tosi hieno." 

Vierailija
11/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä vähän säälittävää etteivät naiset kelpaa omina itseinään. KUKAAN ei odota miehiltä mitää meikkausta eikä miehet näytä valjuilta tai sairailta omalla naamallaan. Sen sijaan nainen joutuu pahoittelemaan ettei ole värjännyt naamaansa. Oletteko koskaan miettineet tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi