Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mä juon.....salaa...

Vierailija
25.02.2017 |

Tiedättekö sen 100-v kossupullon? Siinä sellainen paperipussi päällä. Aina kun mies menee vessaan/saunaan/ulos käyn kääräisemässä auki ja teen tömpsyt. Sit esitän että voikun tää kokis on hyvää 😯 pullo kohta tyhjä. En siis tänään kaikkea juonut vaan silloin tällöin. Nyt piilossa myös punkkua pikkupulloissa. Odotan että muut menevät nukkumaan. Mikä mua vaivaa???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi.

Vierailija
2/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi.

Ei ollut lääkärin mielestä kun kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Ei tätä tarvitse edes kysyä. Mikäli mies ei suhtaudu alkoholin käyttöön nollatoleranssilla uskonnollisista tai muista vastaavista syistä, sinulla ei ole mitään järjellistä perustetta ottaa "hömpsyjä" pitkin päivää. Todennäköisesti mies on jo arvannut kokisteatterisi. Vodkan hajua ei voi olla erottamatta hengityksestä.

Vierailija
4/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsailen muka rillejäni kun haisee. Niillä rilliliinoilla mitkä haisee ihan viinalle.

Vierailija
5/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole salassa. Haiset ja käyttäydyt kännisesti.

Vierailija
6/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää sitten piilotella? Sulla on oikeus juoda vaikka joka päivä pullo viinaa, jos siltä tuntuu. Ihan naurettavaa.

Vierailija
7/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on noloa. Ikinä en ole ollut huima juomari. Nyt nautin siitä nousuhumalan tunteesta ja siitä että kerrankin nukkuu enemmän kuin tunnin putkeen.

Vierailija
8/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi.

lääkärit ei voi luokitella alkoholistiksi , koska juovat enemmän kuin suurin osa ihmisistä.

ja kyllä minä tiedän, että juot kulta <3

miehesi

Vierailija
9/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi.

Lääkäri oli väärässä. :(

Vierailija
10/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot salaa? Miksi et halua että miehesi tietää? Hävettääkö?

Vierailija
11/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et juo reilusti miehesi nähden, aika tollo mies jos ei haista/tajua alkoholin käyttöäsi tai  ei sitä kiinnosta mitä touhuat.

Vierailija
12/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Hävettää suunnattomasti. Ja tsjuan että mies tajuaa jotain. Ei kaikkea. Lapset hävettää kaikista eniten. Tai no, teinit jo.

Vierailija
13/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa ja mitä enemmän yrität puhua ja olla normaalisti, sen selvemmin sen huomaa että ihan känässä oot.

Vierailija
14/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
15/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna mä lopettaisin tuon salailun. Juot ihan reilusti hänen nähtensä. Sitten ei tarvitse morkkistella ja hävetä. Meinaa nolompaahan se on salaa juoda ja kuvitella ettei kukaan huomaa.

Vierailija
16/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis melko alussa alkoholismisi elokuvassa. Menee hetken verran kun unesi ei olekaan niin hyvää ja syvää. Kohta juot enemmän kun viime kerralla olosi ei ollutkaan enään sama kuin aiemmin. Tulet ärtyneeksi ja juot harmitukseen et enään hyvän olon vuoksi. Tiedän tämän. Olen sen kokenut.

Vierailija
17/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä tämähsh ko kookishs on hyvvääsh "

Vierailija
18/18 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän aikaa sitten ollut samanlainen. Join viikonloppuisin perjantaina ja lauantaina n.2 viinipulloa. Pulloja piilottelin kaappiin, vessaan ja ties minne ja sitten esitin, että lasissa on kokista tms. Lopulta kyllästyin itseeni ja pahaan oloon viikonloppuisin. Aloin myös laskea tarkkaan alkoholiannokseni ja huolehtimaan, etten juo paljoa. Nyt otan kyllä, mutta yleensä vain lauantaina ja paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Tämä sopii minulle, en tiedä sopisiko kellekään muulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme