Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt tatuointia, joka kaunistaa kantajaansa?

Arpia minullakin on
25.02.2017 |

Siis että ihminen näyttää paremmalta tatuoinnin kanssa kuin näyttäisi ilman sitä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se janne nacci siitä armanin dokkarista

Vierailija
2/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
5/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vastaan. Mutta voi johtua ihan siitäkin, että minulle tatuoinneista tulee vain negatiivisia mielikuvia. En pysty ajattelemaan mitään positiivista, kun näen tatuoinnin. 

Vierailija
6/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole tullut vastaan.

Vierailija
7/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En miehillä enkä naisilla.

Vierailija
8/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan niin rumaa naista  ei ole olemassa, että tatuointi kaunistaisi. Miehiä en oikein osaa katsoa sillä silmällä.

Vierailija
9/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla joku pieni söpö tatuointi on todella kaunis. Esim tähti korvan takana lähellä hiusrajaa.

Vierailija
10/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ne entisetviiltelyarvet oli peitetty nätillä tatuoinnilla :) Kertoi omistajastaan, että tuo paha on jätetty taakse

Vierailija
11/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan niin rumaa naista  ei ole olemassa, että tatuointi kaunistaisi. Miehiä en oikein osaa katsoa sillä silmällä.

For real? Eli jos naisella on vaikka otsaan tatuoituna joku mietelause tikkukirjaimilla tms., niin se sinusta kaunistaa ko. henkilöä? :D

Vierailija
12/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tramp stamp helpottaa panolelun etsintää yöelämässä.

Vierailija
13/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ottanut kaunistukseksi.

:)

Milloinka porukka tajuaa, ettei tatskat ole muita varten ..

Vierailija
14/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ne entisetviiltelyarvet oli peitetty nätillä tatuoinnilla :) Kertoi omistajastaan, että tuo paha on jätetty taakse

Huomiohuora mikä huomiohuora.

Vierailija
15/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

For real? Eli jos naisella on vaikka otsaan tatuoituna joku mietelause tikkukirjaimilla tms., niin se sinusta kaunistaa ko. henkilöä? :D

Ööööö, sisälukutaito?

Vierailija
16/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai että entiset ongelmat on vaihdettu uusiin :(

Näin sattumalta eräänä kesänä parikymppisen naisen, jolla oli selvästi käsivarret täynnä vanhoja viiltelyarpia. Hän oli ottanut hellemekon paljastamaan koko selkäänsä sekä käsivarsiin todella isot liekkimäiset tiikerinraidat, plus että nenä ja korvat olivat täynnä lävistyksiä ja venytyksiä. Ei tullut se ihan kaikkein tasapainoisin mielikuva ko. henkilöstä...

Vierailija
17/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainokainen tatuointini ei olekaan tarkoitettu kaunistamaan. Se muistuttaa.

Vierailija
18/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät  minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?

Vierailija
19/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiohuora mikä huomiohuora.

Vitut... sen varmimmin muistaa, minkä eniten haluaa unohtaa. Tatuoinnit ovat vain arpien muistomerkkejä tässä. Arvetkin vaalenevat ajan mittaan, ja paha on jätetty taakse vasta kun se ei kaipaa mitään merkittävää huomiota.

Vierailija
20/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasit juuri itsesi. Vituttaako, vituttaako, kuuntelen!