Oletko nähnyt tatuointia, joka kaunistaa kantajaansa?
Siis että ihminen näyttää paremmalta tatuoinnin kanssa kuin näyttäisi ilman sitä.
Kommentit (31)
Eipä ole tullut vastaan. Mutta voi johtua ihan siitäkin, että minulle tatuoinneista tulee vain negatiivisia mielikuvia. En pysty ajattelemaan mitään positiivista, kun näen tatuoinnin.
Ainakaan niin rumaa naista ei ole olemassa, että tatuointi kaunistaisi. Miehiä en oikein osaa katsoa sillä silmällä.
Naisilla joku pieni söpö tatuointi on todella kaunis. Esim tähti korvan takana lähellä hiusrajaa.
Olen. Ne entisetviiltelyarvet oli peitetty nätillä tatuoinnilla :) Kertoi omistajastaan, että tuo paha on jätetty taakse
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan niin rumaa naista ei ole olemassa, että tatuointi kaunistaisi. Miehiä en oikein osaa katsoa sillä silmällä.
For real? Eli jos naisella on vaikka otsaan tatuoituna joku mietelause tikkukirjaimilla tms., niin se sinusta kaunistaa ko. henkilöä? :D
No enpä ottanut kaunistukseksi.
:)
Milloinka porukka tajuaa, ettei tatskat ole muita varten ..
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ne entisetviiltelyarvet oli peitetty nätillä tatuoinnilla :) Kertoi omistajastaan, että tuo paha on jätetty taakse
Huomiohuora mikä huomiohuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For real? Eli jos naisella on vaikka otsaan tatuoituna joku mietelause tikkukirjaimilla tms., niin se sinusta kaunistaa ko. henkilöä? :D
Ööööö, sisälukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Tai että entiset ongelmat on vaihdettu uusiin :(
Näin sattumalta eräänä kesänä parikymppisen naisen, jolla oli selvästi käsivarret täynnä vanhoja viiltelyarpia. Hän oli ottanut hellemekon paljastamaan koko selkäänsä sekä käsivarsiin todella isot liekkimäiset tiikerinraidat, plus että nenä ja korvat olivat täynnä lävistyksiä ja venytyksiä. Ei tullut se ihan kaikkein tasapainoisin mielikuva ko. henkilöstä...
Minun ainokainen tatuointini ei olekaan tarkoitettu kaunistamaan. Se muistuttaa.
Minulla on selkä, vatsa, jalat käsivarret lähes täynnä tatuointeja vaan tepä ette tiedä. Olen tärkeässä virassa, monet teistä haukkujista näkevät minut usein ja ammattiani pidetään suuressa arvossa yhteiskunnassamme. Paljastavammissa vaatteissa ette minua edes tunnistaisi :) Ärsyttääkö kun ette pääse arvostelemaan ulkonäköni perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuora mikä huomiohuora.
Vitut... sen varmimmin muistaa, minkä eniten haluaa unohtaa. Tatuoinnit ovat vain arpien muistomerkkejä tässä. Arvetkin vaalenevat ajan mittaan, ja paha on jätetty taakse vasta kun se ei kaipaa mitään merkittävää huomiota.
Se janne nacci siitä armanin dokkarista