tein eilen elämäni virheen
Mun olis pitäny kertoo tunteistani yhelle tytölle joka oli meidän amiksessa työharjoittelussa,mut aina kun oli tilaisuus jäädyin.enkä mä tienyt mitä se ajatteli musta.siitä ei saanut mitään selkoa.se on mua vuoden vanhempi
Kommentit (28)
Kyllä sä löydät jonkun ihanan tytön vielä☺
Millaisista tunteista olisit halunnut tytölle puhua?
Huh, onneksi et kertonut. Olisi ollut nimittäin vielä suurempi virhe. Nyt sulla on vielä ehkä jotain mahiksia tuohon tyttöön. Älä IKINÄ "tunnusta tunteitasi". Se ei ole romanttista eikä herkkää, vaan noloa ja vaivaannuttavaa. Tee kiinnostukseksi selväksi muulla tavoin, flirttailemalla ja pyydä vaikka treffeille, mutta kaikkien tunteiden tunnustukset osoittaa vain matalaa statusta ja nössöyttä ja on ISO turn off naisille. Sellaiset jutut ei toimi kuin fiktiossa, sanoi naiset itse mitä hyvänsä. Usko minua.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi et kertonut. Olisi ollut nimittäin vielä suurempi virhe. Nyt sulla on vielä ehkä jotain mahiksia tuohon tyttöön. Älä IKINÄ "tunnusta tunteitasi". Se ei ole romanttista eikä herkkää, vaan noloa ja vaivaannuttavaa. Tee kiinnostukseksi selväksi muulla tavoin, flirttailemalla ja pyydä vaikka treffeille, mutta kaikkien tunteiden tunnustukset osoittaa vain matalaa statusta ja nössöyttä ja on ISO turn off naisille. Sellaiset jutut ei toimi kuin fiktiossa, sanoi naiset itse mitä hyvänsä. Usko minua.
Siis mä meinasin pyytää sitä ulos
T.ap
Onko tää se Anniina-ketju nyt? Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se Anniina-ketju nyt? Hyvä!
On☺
T.ap
Selvitä onko Anniina kiinnostunut sinusta.muuten asia vaivaa sinua
Onko anniina kiinnostunut sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko anniina kiinnostunut sinusta?
En oikeen tiiä.siitä ei saa selkoa😐
T.ap
Vierailija kirjoitti:
"Oot kiihottava, haluaisin panna sua säännöllisesti", veikkaan.
Mutta kun ei osaa muotoilla tuota romanttisempaan muotoon, niin tottahan rehellistä miestä hermostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Mikset pyytänyt häntä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.apMikset pyytänyt häntä ulos?
No kun en yhtään tiedä miten se reagoi.olen hieman ujo
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Mun olis pitäny kertoo tunteistani yhelle tytölle joka oli meidän amiksessa työharjoittelussa,mut aina kun oli tilaisuus jäädyin.enkä mä tienyt mitä se ajatteli musta.siitä ei saanut mitään selkoa.se on mua vuoden vanhempi
Toivottavasti näet sitä jatkossa,mutta sitten sinun on uskallettava pyytää häntä leffaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oot kiihottava, haluaisin panna sua säännöllisesti", veikkaan.
Mutta kun ei osaa muotoilla tuota romanttisempaan muotoon, niin tottahan rehellistä miestä hermostuttaa.
No oikeestaan se ei oo kauheen kiihottava,mutta siinä on jotakin söpöä😍
T.ap
Taas tämä trolli. Sadun alussa tyttö oli kaksi vuotta vanhempi.
Onko isot munkit ja pyöreä pystyperä?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä trolli. Sadun alussa tyttö oli kaksi vuotta vanhempi.
En mä oo trolli.mä luulin aluksi et se on mua 2 vuotta vanhempi,mut sitten sain tietää et se on vain vuoden vanhempi
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Onko isot munkit ja pyöreä pystyperä?
Sillä on tosi pienet rinnat,mutta sillä on hyvä perse ja ihanat kasvot😍
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti jänniksen treenatut karvaiset pakarat ovat tehneet hydraulista liikettä Anniinan pimpsan päällä pe-la välisenä yönä ja Anniina on uikuttanut hiljaa nautinnosta kun kookas ja iso kulli on tuntunut pimpassa hyvältä. Jännis on laskenut lastinsa Anniinan rinnoille ja suikkiin :) Oletko tarpeeksi jännä Anniinalle? Pystytkö haastamaan jänniksen jännyyskisassa?
Olen tarpeeksi jännä
Voi sua.pyydä sitä fb kaveriksi