Minne ulkomaille menet kesälomalla? Paketti- vai omatoimimatka ja matkan kesto? Ketä matkustaa? Hinta?
Siinäpä kysymys. Milloin matkustat, eli kerro myös kuukausi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Lähdemme kiertelemään Amerikoita 6 viikoksi :)
Viisihenkisenä perheenä hinta kapuaa sinne 65000 paikkeille!
juu ihan varmasti maksaa 65 000€ :)
Pari viikkoa alpeilla, slovenia&itävalta. Patikointia, valokuvausta ja perhokalastusta, Wienissä joku konsertti. Toinen pari viikkoa Norjassa, tosin Islanti on alkanut kiinnostaa myös. Sama ohjelma. Aikatauluista ja hinnoista ei ole vielä tietoa, elokuu olisi toiveissa mutta voi olla että projektiaikataulujen takia joutuu jo heinäkuussa reissaamaan.
Japaniin. 20 päivää heinäkuussa, omatoimimatkalle kierrellen pääsaarella. Puoliso, minä ja kaksi koululaista. Hinnaksi tulee matkoille, majoitukselle ja pääsylipuille noin 4000 euroa per nuppi, ruoat ym. siihen päälle, niitä on vaikea vielä,arvioida etukäteen.
Kesäkuussa kahdeksi viikoksi Korfulle. Minä, mun äiti ja kolme lasta, 10, melkein 4 ja melkein 2 vuotiaat. Pakettimatka puolihoidolla, 2660€.
Montenegro, Elokuu, viikko, 550. Paketti.
Vierailija kirjoitti:
Brasseihin pariksi kuukaudeksi. En kestä tyttöystävän jäkätystä joten olen vähitellen tutustunut about 20 brassimimmiin netin kautta. Epäilen että se ho ro on pettänyt mua myös. Kaikki brassimimmit on paremman näköisiä kun nykyinen akka ja todella mukavia myös. Kesään asti aion sietää nykyistä menoa ihan vaan seksin takia ja sen jälkeen se on heippa. Sitä saa mitä tilaa.
0/5
Heinäkuussa viikko Kreetalla, 2 aikuista ja 3 kouluikäistä lasta. 2500 e, aamiainen ja kuljetus kentältä hotelliin. Pakettimatka. En ole vieläkään löytänyt omatoimimatkaa, joka olisi tämän kokoiselle perheelle heinäkuussa paljoakaan edullisempi.
Thaimaaseen joulukuussa, joten kesä pysytään suomessa.