Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisinkohan minä naisille?

Vierailija
25.02.2017 |

- Olen 19-vuotias

- Minulla on diagnosoitu Aspergerin oireyhtymä

- Olen ollut aina lahjakas matemaattisissa aineissa ja englannissa, mutta motivaation puutteen ja perfektionismin (joko saan joka aineesta kympin tai nelosen) takia koulumenestykseni on aina ollut muiden aineiden osalta heikko

- Puhetyylini on melko monotoninen

- Saan kuulla ussein huomautuksia siitä, että luennoin ihmisille aiheista, joista he eivät ole kiinnostuneita. Lisäksi saan kuulla toisinaan olevani "jankkaaja" ja "ylimielinen".

- Olen suorittanut peruskoulun ja lisäksi minulla on keskenjäänyt datanomin perustutkinto

- Asun tukiasunnossa

- Tällä hetkellä toimeentuloni koostuu lähinnä sosiaaliavustuksista

- Käytän suurimman osan ajastani pelaamiseen tietokoneella ja trollaamiseen netissä.

- Olen maahanmuuttokriittinen ja EU-vastainen

- Olen 175 cm pitkä ja painan reilu 100 kg

- En harrasta mitään urheilua

- Käytän silmälaseja

- Pukeudun lähinnä Suomileijona-logolla varustettuihin paitoihin, collegehousuihin, ja Skyrim-aiheiseen lippalakkiin

- En käy kovinkaan usein suihkussa tai leikkauta tukkaani

- Ruokavalioni koostuu lähinnä Subwayn patongeista, karkeista, Mountain Dew-limonadista ja kotitekoisista tortilloista

-En ole komea; minulla on sotkuiset ja helposti rasvoittuvat hiukset, pienet korvat, kaksoisleuka, kapeat huulet, vähän jyrsijämäiset etuhampaat, selvästi erottuva räkävako, punertava pottunenä ja tihrusilmät. Kärsin aknesta kasvojen alueella.Ryhtini on myös etukenoinen. Kärsin ylipainosta. Olen aika karvainen ja leuassani ja nenän alla on sellaista heikkoa parranhaituvaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehe, ehe. Unohditko mainita, että äitisi pyyhkii pyllysi kun käyt kakkosella ja tykkäät lukea aku ankkaa ruokapöydässä.

Vierailija
2/2 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan