Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei ole vielä oppinut puhumaan.

Vierailija
25.02.2017 |

On jo kolme vuotias.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset kehittyy hitaamminen. Meillä yksi kissoista puhui jo tosi pienenä, mutta nuo kaksi muuta ovat jo 6v ja harvoin sanovat mitään. Ehkä ei ole asiaa.

Vierailija
2/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mun kissalta ja se sanoi, että voi olla että et vain anna suunvuoroa kissallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysfasia?

Vierailija
4/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kissa puhuu. Sinä et vain ymmärrä mitä se sanoo.

Vierailija
5/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sille paljon kirjoja.  Waltarilla voisit aloittaa. Kyllä se siitä... 

Vierailija
6/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutisti - eläin.

Vierailija
7/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa taas ei ole vielä oppinut kuulemaan vaikka se on jo 8 vuotias. Ei kuule sanaa "ei" vaan hyppii ruokapöydällä ja iskee kynsillä vauhtiraitoja tapettiin.

Vierailija
8/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissasi liikunnallinen ?  Toiset oppivat puhumaan aikaisemmin toiset taas oppivat tekemään taidokkaita voltteja ja kaksoislutzeja aikaisemmin. Voi myös olla , että hoidat kissasi niin hyvin ettei sen tarvitse valittaa tai edes kirota.Puheterapiaa voisi harkita kesällä jos ei edes jokellusta kuulu.

Vierailija
9/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla taitaa olla jonkinsortin ylivilkkaus. Se puhuu koko ajan ja kovin on liikunnallinenkin, harrastaa mm. seinäjuoksua.

Vierailija
10/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma katti puhuu niinkin paljon, että häntä on nyt pyydetty juontamaan mm. viisuja. Sanoin kyllä ettei menisi ja pilaisi perheemme mainetta... Saa nähdä mitä se päättää vai pitääkö kissa antaa pois..

Vierailija
11/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko sinä kissallesi? Ja ihan normaalia puhetta ei mitään lässytystä.

Vierailija
12/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta se laulamaan.

Vierailija
13/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat niin yksilöllisiä. Oma kissani saa harva se päivä näkyjä (on yhteydessä henkimaailmaan) ja puhuu kielillä. Olen joutunut turvautumaan korvatulppiin.

Vierailija
14/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, mun kissa sitten puhuukin monen edestä. Taitaa olla puheiden perusteella niitä jännämiehiä, joista joku täällä jankkaa.

Vierailija
15/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vain alennu puhumaan palvelusväelle? 

Vierailija
16/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani. Oma miehenikään ei ole vielä oppinut puhumaan, vaikka on jo 36-vuotias.

Vierailija
17/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kissa puhuu. Sinä et vain ymmärrä mitä se sanoo.

Tähän nyt sitten täydennyksenä se, että omistajalla on vääränlainen lääkitys. Kannattaa kokeilla kadulta saatavia itsehoitotuotteita, niin johan alkaa puhetta löytymään.

Kissaa ei pidä syyttää kaikesta

Vierailija
18/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien yrittämisestä huolimatta meidän laiska lötkö on oppinut vain kaksi sanaa, "krrnau" ja "mrak". Molemmat tarkoittaa "Missä v*tussa se ruoka viipyy, ääliö?"

Ilmeisesti kissa on sitä mieltä että muita sanoja ei tarvita. Mutismi, autismi ja masennus on kaikki poissuljettuja.

Vierailija
19/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kohta 18v eikä vieläkään puhu. Moukuu ja miukuu ja päästelee syviä kurkkuääniä mutta olen sanonut että en ymmärrä hänen puhettaan kun on niin epäselvää eikä sanoja erotu.

Vierailija
20/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa veisaa nonstoppina Mustan kissan tangoa. Mä en meinaa millään jaksaa :( Miksei se voi olla hiljaa, harrastaa vaikka pitsinnypläystä tai jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi