Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut naiset kateellisempia kauniille vai fiksuille naisille?

Vierailija
25.02.2017 |

Kumpia itse kadehdit, ja miten tuo kateus ilmenee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kateellinen siitä, mitä itselleen haluaisi. Riippuu siis.

Vierailija
2/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ole kaunis, kadehdit fiksuja? Jos olet fiksu, kadehdit kauniita? Entä jos oletkin kaunis JA fiksu? (vai onko sellainen nainen vain urbaanilegendaa...?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille kyllä, älykkäille eivät.

Vierailija
4/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille kateellinen, älykkäät vähemmän viehättäviä.

Vierailija
5/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille

Vierailija
6/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut alisuoriutuja, kiitos sen aikaisen kasvatuksen. Olisin varmaan pärjännyt paremmin, jos olisi uskonut itseeni. Olen kateellinen parille entiselle luokkakaverille, jotka ovat väitelleet tohtoreiksi. Vielä lukiossa pärjäsin yhtä hyvin kuin he, mutta ilmeisesti he olivat kuitenkin älykkäämpiä.

En ymmärrä, miksi kenenkään kauneus olisi kahdehtimisen arvoista. Silloin ympärillä pyörii sata persekärpästä, joten se yksi fiksu on vaikea löytää joukosta.

Vierailija
7/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on taipumusta kateellisuuteen ovat varmasti kateellisempia kauniille.

Vierailija
8/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummallekaan, mutta jos on sekä kaunis ja älykäs, niin sellaista voin kadehtia. Itsekin olen ihan nätti ja fiksu, mutta en kaunotar ja älykkö.

Vierailija
9/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oikeastaan sekä kaunis että fiksu. Kauheimpia kiusaajia ovat kuitenkin olleet nimenomaan älykkyydestä ja rohkeudesta kateelliset pahansuovat ja heikkolahjaiset eukot :S Kauneus on helpompi piilottaa kuin älykkyys.

Vierailija
10/20 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi kumpiakaan. Fiksu nainen on omassa elinympäristössäni tavallinen ilmiö, ja kauniita naisiakin riittää. Eräs työkaverini on mielestäni kaunein näkemäni nainen, minkä olen kertonut hänelle useasti!

Vierailija
11/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kaunis, jonkin verran fiksu ehkä, mutta en ole kateellinen kauniille enkä itseäni fiksummille naisille. Olen ylipäätäänkin tuntenut kateutta viimeksi jotain 10-vuotiaana. Ovatko ihmiset oikeasti yleensä kateellisia asioista?

Vierailija
12/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, ja kadehdin ainoastaan niitä, jotka ovat sekä kauniita että fiksuja. Jos saisin itse valita olenko pelkästään kaunis vai pelkästään fiksu, ottaisin tietysti nykytilanteen.

Vierailija
13/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen valtaa pitäville naisille, ja varakkaille (oikeasti varakkaille, en joillekin onnettomille avioehdon kirjoittaneille vaimokkeille).

Vierailija
14/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä naiset ovat aika hakoja estämään fiksujen naisten etenemisen, joten sanoisin, että fiksuille.

Vierailija
15/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri, joka on mielestäni maailman kaunein nainen, haukkui minua aina selän takana ja piikitteli kun teimme töitä samalla pisteellä.

Emme olleet varsinaisesti ystäviä, mutta työpaikan riennoissa olimme samassa seurassa.

Jossain vaiheessa aloin ymmärtää piikittelyistä, että hän oli kateellinen iästäni. Olin häntä vain pari vuotta nuorempi, mutta kai hänellä oli jokin kriisi. Aina muisti kertoa miten nuori olen, enkä ymmärrä vielä asiaa X. Olimme siis 20 ja 24..... :D

Hän oli juuri eronnut pitkästä suhteesta ja kateellinen, koska minä olin elänyt nuoruuttani villinä ja vapaana toisin kuin hän.

Aivan typerä juttu, kun ikäeroa oli noin vähän ja hänkin niin nuori ja häkellyttävän klassisen kaunis. Aivan missitasoa kasvoilta. Olin itse alkuun salaa kateellinen hänen kauneudestaan, mutta nyt huomaan hänen sanojensa ja asenteensa vaikuttaneen sillä nyt kun ole 26 pidän itseäni aivan ikäloppuna ja kadehdin nuoria naisia :(

Ulkonäölleni hän ei varmasti kateellinen ollut, koska olen aina ollut aika persoonallisen näköinen, enkä millään mittapuulla kaunis. Kauneus ei kuitenkaan taida yksinään tuoda onnea :/

Vierailija
16/20 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään. Olen suht kaunis ja suht fiksu. Mutta useimmiten kauniita naisia kadehditaan eniten, koska fiksuuden voi piilottaa, mutta kauneutta ei.

Vierailija
17/20 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaisia, joissa molemmat ominaisuudet yhdistyvät. Itseäni voisi luonnehtia fiksuksi, mutta ulkonäöltään tavalliseksi.

Vierailija
18/20 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveesti kummillekaan, mulla on aika hyvä elämä. Rikkaille naisille varmaan eniten.

Vierailija
19/20 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kauniitkin naiset voivat olla julman kateellisia toisille. Älykkäät harvemmin... vaikka olisivat kauniitakin.

Vierailija
20/20 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille kateellinen, älykkäät vähemmän viehättäviä.

Miksi kaunis ihminen ei voisi olla fiksu? Olen itse tavannut ihmisiä, jotka ovat sekä epäviehättäviä että hivenen tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä