Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oo mennyt bättre folkilla elämässä kovin hyvin.

Vierailija
25.02.2017 |

Meidän taloon muutti hurreja, Malmille. Ei ole tainut bisnekset luistaa ja purjevenekkin varmaan myyty, kun tähän läävään pitänyt muuttaa xD Itsehän olen synnynnäinen luuseri joka kasvanut kaupan kassan ja alkoholistin kanssa, joten minulle tämä on just oikea asuinalue, bättre folkkejen pitäs asuu westendissä, kauniaisissa, eirassa tai sipoossa, mutta miten nyt Malmille päätyneet...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin pieni osa ruotsinkielisistä kuuluu bättre folkkiin. Ilmeisesti et kykene erottamaan puheesta, mistä päin ovat.

Vierailija
2/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa heistä on tosiaan ihan tavallisia tyyppejä ilman suvun rahoja, purjeveneitä ja rapukekkereitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa heistä on tosiaan ihan tavallisia tyyppejä ilman suvun rahoja, purjeveneitä ja rapukekkereitä :D

Niin näköjään on xD teretulemast mamujen ja muiden sosiaalitukilaisten piiriin xD

Vierailija
4/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin pieni osa ruotsinkielisistä kuuluu bättre folkkiin. Ilmeisesti et kykene erottamaan puheesta, mistä päin ovat.

Ei ollut Vaasasta kun eivät laulaneet

Vierailija
5/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näköjään on xD teretulemast mamujen ja muiden sosiaalitukilaisten piiriin xD

Kumpaan ryhmään itse kuulut? XDDDD

Vierailija
6/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan ryhmään itse kuulut? XDDDD

No sossuihin tietty! Mä mikään mamu ole xD

Vierailija
7/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ruotsinkieliset sitten äänestävät Rikkaiden Kokoomuslaisten Puoluetta?

Vierailija
8/8 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ruotsinkieliset sitten äänestävät Rikkaiden Kokoomuslaisten Puoluetta?

Osa kuulemma äänestää rkp.tä