Ei oo mennyt bättre folkilla elämässä kovin hyvin.
Meidän taloon muutti hurreja, Malmille. Ei ole tainut bisnekset luistaa ja purjevenekkin varmaan myyty, kun tähän läävään pitänyt muuttaa xD Itsehän olen synnynnäinen luuseri joka kasvanut kaupan kassan ja alkoholistin kanssa, joten minulle tämä on just oikea asuinalue, bättre folkkejen pitäs asuu westendissä, kauniaisissa, eirassa tai sipoossa, mutta miten nyt Malmille päätyneet...
Kommentit (8)
Suurin osa heistä on tosiaan ihan tavallisia tyyppejä ilman suvun rahoja, purjeveneitä ja rapukekkereitä :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa heistä on tosiaan ihan tavallisia tyyppejä ilman suvun rahoja, purjeveneitä ja rapukekkereitä :D
Niin näköjään on xD teretulemast mamujen ja muiden sosiaalitukilaisten piiriin xD
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvin pieni osa ruotsinkielisistä kuuluu bättre folkkiin. Ilmeisesti et kykene erottamaan puheesta, mistä päin ovat.
Ei ollut Vaasasta kun eivät laulaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näköjään on xD teretulemast mamujen ja muiden sosiaalitukilaisten piiriin xD
Kumpaan ryhmään itse kuulut? XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan ryhmään itse kuulut? XDDDD
No sossuihin tietty! Mä mikään mamu ole xD
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki ruotsinkieliset sitten äänestävät Rikkaiden Kokoomuslaisten Puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki ruotsinkieliset sitten äänestävät Rikkaiden Kokoomuslaisten Puoluetta?
Osa kuulemma äänestää rkp.tä
Vain hyvin pieni osa ruotsinkielisistä kuuluu bättre folkkiin. Ilmeisesti et kykene erottamaan puheesta, mistä päin ovat.