Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko murha info mamma tai tunnetko sellaisen?

Vierailija
25.02.2017 |

Miten joku jaksaa innostua rikollisista noin paljon? Onko Alibia lukeva nainen kiihottava näky miehille?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus. Tykkään tutkia. 

Vierailija
22/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole, mutta hämmästyksekseni tiedän useamman, joka lukee kuvottavaa palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Murha-infoa ja kirjoitankin sinne, ei minua kiinnsta olenko miesten mielestä kiihottava lukemisteni perusteella vai enkö ole.

En mieti mitään muutakaan elämäni osa-aluetta sen kautta millaisen vaikutuksen se tekisi miehiin.

Vierailija
24/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rikolliset ihmisinä eikä rikollinen elämäntapa tai maailma, mutta kriminaalipsykologinen näkökulma kyllä. 

Vierailija
25/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rikokset kiinnostavat eihän se tarkoita että ihailee rikollisia. Suomessa pitäisi olla kovemmat tuomiot ja vsarallisia yksilöitä ei saisi päästää vapaaksi. Esimerkiksi Penttilän tai Husseinin kohdalla. Jos heidän tarinansa unohdetaan ja heidän kaltaisensa ihmiset vapautuvat niin he kulkevat joukossamme vapaasti ollen vaaraksi muille. Jos Husseinin vapauttamisesta ei olisi noussut julkinen kohu hän olisi jo vapaana viettäen tavallista elämää.

Rattijuopoille ja pedofiileille pitäisis saada kovemmat rangaistukset. En silti käytä aikaani rattijuoppoja ja pedofiilejä käsittelevällä keskustelusivulla lukien ja kirjoittaen. Ihan kuin maailma ei olisi jo tarpeeksi paha vaan pitäisi tankata lisää surkeutta.

Luulen, että näistä asioista kiinnostuneilla on ehkä itsellään enemmän jotain piirteitä mitä tekijöilläkin, eikä sitä aina itse tunnista. Siksi kiinnostaa. Ei tietenkään kaikilla. Itseäni kiinnostaa esim. siksi, että olen tuntenut rikollisiq psykopaatteja yms. ja sellaisten mielenmaailmassa on vain jotain kiinnostavaa.