Minua haukuttiin netissä "pehmeälihaiseksi, heikkolahjaiseksi pikkupiliksi"
Tämä tapahtui siis hiljattain alastonsuomessa. Lisäksi joku toinen mieskäyttäjä nimitteli minua Mr.Prinssinakiksi. Täyttyykö näissä tapauksissa kunnianloukkauksen, tai vähintäänkin solvauksen kriteerit?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuvauksen perusteella olla se tänne munaansa linkittänyt mies?
Olen kyllä postannut tänne joskus aiemmin alastonkuvani. Tiedä sitten, olenko se sama mies, joksi minua luulet.
AP
Minä olen täällä kuullut olevani mm. femakko ja v*tunkantoteline. On se tämä netti ihmeellinen paikka vaikken ole kuvaani täällä jaellut.
Provo. Oikeasti olet kuitenkin joku Marjatta 48 v ikineitsyt kossupäissään, etkä minkäänlaista vehjettä ole eläessäsi nähnyt.
Ei, koska olet itse vapaaehtoisesti ladannut kuvasi ko. sivustolle. Montako sataa aloitusta ajattelit vielä tehtailla samasta aiheesta?
Sanos nyt mikä sinun tavoite tässä kaikessa munanpostaamisessa jne on? Onko sillä jokin tavoite? Mitä haluat alastonsuomesta tä yrität siellä?
Vierailija kirjoitti:
Sanos nyt mikä sinun tavoite tässä kaikessa munanpostaamisessa jne on? Onko sillä jokin tavoite? Mitä haluat alastonsuomesta tä yrität siellä?
No pillua tekis mieli, mutta ei ole tarjottu muuta kuin karvaista, maskuliinista perärööriä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pillua tekis mieli, mutta ei ole tarjottu muuta kuin karvaista, maskuliinista perärööriä.
AP
No mitäs käytät miehiin vetoavia keinoja. Tähän väliin se unohtamasi "miehet visuaalisia, naiset jotain muuta lässynlää"-klisee.
Onko pilku jota yrität max 20 vee?
Jos mies haluaa pildeä niin tyhmintä mitä voi tehdä on mennä ja postata munansa kuvan pärstän kera suositulle naisten palstalle. Koska joka ikinen kuvan nähnyt poistaa sinut heti mahdollisten kumppaneiden joukosta. Minkä varmaankin tiesitkin, mutta pakkotyrkytyksen aiheuttama kiihotus jyrää muun harkintakyvyn.
Tervetuloa internetin ihmeelliseen maailmaan.
Ottakaa selville ton hyypiön henkilöllisyys ja vinkatkaa sen iskälle tai muulle todistettavasti pökkimään päässeelle miessukulaiselle, että joku taitaa nyt vähän kaivata vinkkejä. :-)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa pildeä niin tyhmintä mitä voi tehdä on mennä ja postata munansa kuvan pärstän kera suositulle naisten palstalle. Koska joka ikinen kuvan nähnyt poistaa sinut heti mahdollisten kumppaneiden joukosta. Minkä varmaankin tiesitkin, mutta pakkotyrkytyksen aiheuttama kiihotus jyrää muun harkintakyvyn.
No tykkään sen takia postata tänne alastonkuviani, koska tiedän että tänne kirjoittelee paljon kaikenikäisiä naisia ja on kiihottavaa lukea heidän kommenttejaan liittyen alastonkuviini. Usein myös masturboin samalla, kun luen heidän kommenttejaan. Alastonsuomessa taas en saa naisilta minkäänlaista huomiota, hyvä jos edes profiilissani käyvät vierailemassa.
AP
Taidat kuvauksen perusteella olla se tänne munaansa linkittänyt mies?