Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostostv taas ylittää itsensä...ei enää vetoisia huoneita! handy heater(100w) lämmittää koko asuntosi!

Vierailija
25.02.2017 |

Juujuu, auttaa varmaan jos tiivisteet on paskana, ja tuo teho, mun sähköhammasharhakin lämmittää enemmän kuin brittien romu.
Ja miksi, oi miksi näihin mainoksiin valitaan CP-vammaisia ihmisiä esittelemään paskaa? Ehkä siksi etteivät tajua että niille nauretaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostostv on komediaa

Vierailija
2/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuolle vehkeelle on Suomessa kysyntää. Tai mistäs sen tietää kun kohta vuoden ovat mainostaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä mahtavia romppeita joita siellä mainostetaan. Tunnetteko ketään, joka olisi tilannut jotain ostos-tv:stä?

Vierailija
4/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helvetti on olemassa, siellä pyörii Ostos-TV.

Vierailija
5/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on kyllä mahtavia romppeita joita siellä mainostetaan. Tunnetteko ketään, joka olisi tilannut jotain ostos-tv:stä?

Olen tilannut höyrypesimen ja akkukäyttöisen rikkaimurin. Olleet jo pari vuotta. Olen ollut hyvin tyytyväinen.

Vierailija
6/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, toimiiko se. Tärkeintä on, että itse uskot siihen ja ostat sen!

Vierailija
7/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija on ostanut h2o hd mopin.

Hankaa lattioita sillä ,mutta en ymmärrä mitä eroa on pyyhkiä kostealla rätillä?

Ainut missä se on oikeasti hyvä, on pesuhuoneen laattojen saumojen putsauksessa.

Vierailija
8/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen mukaan pitäisi kämppä lämmetä tuolla handy heaterilla,joka huoneeseen sellainen ja sillä selvä.

Uskokaa nyt mainoksessa niin sanotaan,kaikenmaailman suunnittelijoiden puheet ihan huuhaata,turhaa sähköjen vetoa ym.

Vierailija
9/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Heather huonetta lämmittää.  Eri asia on kuinka paljon. 

Vierailija
10/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä Heather huonetta lämmittää.  Eri asia on kuinka paljon. 

Heather Locklear?

Vierailija
11/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo toimisi kuten mainostaa niin ei mitään muita lämmitysmuotoja olisi olemassakaan. Ja olisi saanut kaikki mahdolliset ympäristöpalkinnot sekä pudottanut asumiskustannukset murto-osaan. Ja joku vielä uskoo tuohon.

Vierailija
12/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 100W riitä siihen jotta kokkareiden köyhille kansalaisille vuokraama 500€ 15 neliön yksiö lämpenee? Jos ei tänään niin kenties ensi viikolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän