Mitä mieltä nimestä Liinu-Stina?
Tai Nora-Lotta ?
Sonja Linneaa ollaan myös mietitty.
Mielipiteitä?
Kommentit (18)
Kuulostaa just niiltä palstan muka nokkelilta kommenteilta kaksiosaisista nimistä. Ne kommentit aiheuttavat vain myötähäpeää.
Lii-nustina... siihenhän se vääntyy nopeassa puheessa. Tulee mielleyhtymiä johonkin räkärättiin tai nu*** miseen.
Stina on ehkä liian oudon kuuloinen.
Linu stinasta tulee mieleen aku ankka, mutta on se silti hyvä
Ja miksi Nora eikä Noora? Kutsuisitteko tosiaan lastanne Noraksi? "Noraaaa. Noraa. Sisälle!!!"
Luin sen nopeasti Lustiinaksi, sitten Listuunaksi. :D Joo, ei hyvä. Nora-Lotta taas tökkii tökkii ja siitä tulisi heti joku Nolo, Noro, Kortti tai Nortsu. Sonja Linnea paras kunhan ette tunge mitään väliviivoja siihen.
Sonja Linnea aivan ehdottomasti parhain. Älä missään nimessä harkitse noita muita vaihtoehtoja.
Noora on parempi kuin Nora. Jos sukunimi on tyyliin Lindqvist niin silloin voi laittaa Nora. Taas Nora-Lotta Lindqvist kuulostaa tönköltä,joten itse laittaisin siinä tapauksessa Nora-Lotte.
Jos nimi on Liinu-Stina, varmaan kutsuttaisiin Liinuksi? Sitten taas kun lapsi esittelee itsensä...
"Moi mä oon Liinu-Stiina. Liinu kahdella illä ja Stiina yhdellä.
Sonja Linnea
Saaga Linnea
Silja Linnea
Sofi/Sofie Linnea
Saara Linnea
Selja Linnea
Seela Linnea
Sanni Linnea
Senni Linnea
Siina Linnea
Stiina Linnea
Tai esim. Stina Linnea?
Vierailija kirjoitti:
Sama mielleyhtymä. En kyllä muista Liinustiinasta muuta kuin että oli lapsi ja ankka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mielleyhtymä. En kyllä muista Liinustiinasta muuta kuin että oli lapsi ja ankka.
Ei kun ne oli 3 ankkaa jotka oli Leenu, Liinu ja Stiinu!
Heti tuli aku ankka lehti mieleen.
Liinu-Stina on minusta kaunis
Nora-Lotta ei mun suosikki
Sonja Linnea paras
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi Nora eikä Noora? Kutsuisitteko tosiaan lastanne Noraksi? "Noraaaa. Noraa. Sisälle!!!"
Miksi ei? Entinen paras kaverini oli nimeltään Nora. Sanottiin myös Nora. Taas äitini kaverin lapsi oli Nora ja häntä sanottiin Nooraksi.
Sonja Linnea on paras.