Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaisitko, jos kaikki muut ihmiset maailmassa olisivat umpisokeita?

Vierailija
25.02.2017 |

Sinä olisit ainoa normaalilla näkökyvyllä varustettu ihminen.

Tästä ei tarvitse vetää vesimelonia nenään, kyseessä on pelkkä ajatusleikki :)

Jos et meikkaa lainkaan, älä vastaa tähän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silti meikkaisin ainakin joskus ihan omaksi ilokseni.

Vierailija
2/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen arkimeikkaaminen jäisi varmasti vähemmälle, mutta todennäköisesti kokeilisin edelleen silloin tällöin jotain vahvaa juhla/show-meikkiä ihan vaan oman huvituksen vuoksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin. Mutta jos kaikki peilit ja kamerat hävitettäisiin myös, ei varmaan tarvitsisi.

Vierailija
4/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ikinä enää kertaakaan

Vierailija
5/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tosin juurikaan meikkaa nytkään. Kesäisin kunnon helteillä olisin varmaan alasti. :D

Vierailija
6/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin. Olen nytkin n. 85-90% ajasta aina meikittä, ja silloin tällöin meikkaan koska saan fiiliksen meikata, tulee halu meikata.

Toki myönnän, että meikkaan esim. asiallisiin tilaisuuksiin tai juhliin tms. antaakseni itsestäni huollitellumman kuvan, eli voi olla että se ajatus jäisi pois :D

Vierailija
7/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaisi jos tosiaan olisin ainut näkevä.

Nykyään meikkaan kyllä joka päivä. Itsellä on kivempi olo kun muut näkevät minut huoliteltua. Jos kukaan ei mitään näkisi niin mitä väliä sillä sitten olisi 😉

Vierailija
8/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaisin

Vierailija
9/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin varmaan enemmän, kun ei olisi kukaan paheksumassa kirkkaiden värien käyttöä.

Vaatteita sen sijaan käyttäisin paljon vähemmän.

Vierailija
10/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, nykyään laitan arkena vaan ripsaria. Pitäisin kyllä huolen, että tuoksuisin aina hyvälle!

Vierailija
11/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamista ei olisi silloin edes keksitty, joten en.

En myöskään puhuisi ihmisille ultraäänillä, vaikka osaisin, koska he eivät kuulisi sitä.

Vierailija
12/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä meikkaisi, en meikkaisi kyllä autiolla saarellakaan =D

Vierailija
13/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en toisaalta ajelisi mitään ihokarvoja (minulla kasvaa mm. tummat viikset), harjaisi hiuksiani tai pukeutuisi muuhun kuin rönttävaatteisiin. Kengät olisivat jotain tohveleita.

Jos kaikki muut olisivat sokeita, miksi olisin muuten ikinä kuullutkaan meikkaamisen konseptista? En usko olevani niin kokeilunhaluinen, että olisin spontaanisti alkanut keksiä värittää kasvojani.

Vierailija
14/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika ruma puheääni, luultavasti olisi paineita kehittää sitä. Miksi tuollaisessa maailmassa olisi meikkejä?

Vierailija
15/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen epäsosiaalinen introvertti, teen monia asioita muita ihmisiä varten. Esim. työssäkäynti. Mieluummin makaisin kotona, mutta kun on pakko hankkia rahaa jostain, että miellyttää veronmaksajia ja vaikka sitä kauppiasta, jolle maksan ruoasta, enkä esim. vain varasta sitä.

Vierailija
16/16 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta en toisaalta ajelisi mitään ihokarvoja (minulla kasvaa mm. tummat viikset), harjaisi hiuksiani tai pukeutuisi muuhun kuin rönttävaatteisiin. Kengät olisivat jotain tohveleita.

Jos kaikki muut olisivat sokeita, miksi olisin muuten ikinä kuullutkaan meikkaamisen konseptista? En usko olevani niin kokeilunhaluinen, että olisin spontaanisti alkanut keksiä värittää kasvojani.

Mä kyllä ajaisin ihokarvat. Silloin kai tutustuttaisiin toisten piirteisiin tunnustellen. En haluasi jäädä ihmisten mieleen viiksekkäänä naisena tai karvajalkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän