Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 38, minä 45. Liian iso ikäero?

Vierailija
25.02.2017 |

Kaikkihan toki on yksilöllistä 😂. Mutta kokemuksia, millaista on, kun mies on nuorempi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on yksilöitä, ihankuin noilla numeroilla olisi jokin suurempi merkitys suhteeseen. :/

Vierailija
2/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole suuri ikäero. Eli ikäeroa ei välttämättä huomaa puheista tai käytöksestä. Jos pidät seksistä, saat sitä todennäköisesti enemmän kuin ikäisesi miehen kanssa. Varaudu siihen, että ikäisesi ja vanhemmat miehet kiusaavat ja dissaavat suhdettanne. He sanovat, että mies pyrkii vain hyötymään sinusta ja että mies lähtee, kun löytää nuoremman. Nauti elämästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. No siinä mielessä olen "onnekas", että rahan takia minun kanssa ei voi kukaan olla 😂. Sitä kun ei ole 😜

Vierailija
4/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaalea ja miehellä tumma tukka? Onko liian iso väriero???? M I T Ä V Ä L I Ä !!!

Vierailija
5/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Jos mies on nk. tasokas, hän saisi niin halutessaan myös kolmikymppisen naisen. Ei siis välttämättä halua, mutta saisi. Suurin osa kyllä haluaa...

Vierailija
6/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin kukaan ei kohauttaisi olkiaan koko jutulle, mutta kun on noin päin ikäero niin heti ollaan narisemassa. Tarkoitan siis maailmassa, en av:lla

Mun suku on täynnä avioeroja. Tiedän vain yhden parin, jotka ovat olleet yhdessä nyt 36 vuotta. Nainen on 5,5 vuotta vanhempi. Koko ajan hänelle on hoettu, että mies lähtee ja löytää nuoremman. Ei ole lähtenyt, heillä on kaksi lasta jne. ja tulevat loistavasti juttuun.

Vierailija
7/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nelikymppistä ja sitten kysellään että onko liian iso ikäero.

Vierailija
8/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vasta tavanneet 😀 ja mies ei tiedä ikääni. Luulee oman ikäiselseen tai jopa vähän nuoremmaksi. Siksi minä tätä mietin😂. Ap

Vierailija
9/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella vagina, miehellä penis, liian iso biologinen ero?!?!1

Vierailija
10/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme vasta tavanneet 😀 ja mies ei tiedä ikääni. Luulee oman ikäiselseen tai jopa vähän nuoremmaksi. Siksi minä tätä mietin😂. Ap

No, mies joutuu tunnustamaan että olet "hyvin säilynyt".

Vierailija
11/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa iässä ihminen on vielä noin heikko ja itsetunnoton, että miettii tällaisia asioita niin ei kovin hyvin mene.

Terve normaali ihminen ei tuollaisille ajatuksille suo kahta sekuntia. Se mikä otsestä tuntuu hyvältä on oikein, eikä siihen saa ulkopuolisten mielipiteet vaikuttaa.

Oletko yhtä epävarma myös muissa elämänvalinnoissasi?

Vierailija
12/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöistä, mutta täällä ollaan oltu sovussa kohta 9 vuotta :)

T. Minä 51, mies 44

Vierailija
13/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 - älä nyt ota noin vakavasti 😂. Kyllä kai minä nyt järjen tasolla tiedän, että kyse on aika mitättömästä seikasta 😀. Se on hyvä, että sinä olet mahdollisissa parisuhdeasioissa niin itsevarma alusta alkaen. Onnittelut siitä! Ap

Vierailija
14/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä. Jos mies on nk. tasokas, hän saisi niin halutessaan myös kolmikymppisen naisen. Ei siis välttämättä halua, mutta saisi. Suurin osa kyllä haluaa...

Tämä. Mistä tulee myyttinen käsitys siitä, että simsalabim, noin 40-vuotias mies yllättäen onnistuu löytämään kumppanikseen 10 vuotta nuoremman naisen. Tilastot miesten ja naisten määristä Suomessa tuossa ikäluokassa antavat aihetta aivan toisenlaiseen päätelmään.

Vierailija
15/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mun mies on 15v. vanhempi.

Vierailija
16/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies lapsia? Siinä voi olla se suurin este suhteellenne.

Vierailija
17/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lapsia. On omasta mielestään liian vanha 😀.Ap

Vierailija
18/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehet halua tietynikäistä naista vaan tietynlaisen. Ikäero 5-8 vuotta ei usein edes näy päällepäin mitenkään. 45-vuotias nainen voi olla kasvoiltaan ja kropaltaan saman ikäisen näköinen kuin 35-vuotias, sillä haitari on suuri. Toiset plösähtää jo 30+, toiset ei vielä edes viidenkympin paremmalla puolella. Tuskin kukaan mies ajattelee vain ikää, vaan kokonaisuutta. Ikä on vain numeroita.

Vierailija
19/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa muuta ole kuin jos on toiveissa vielä perhe perustaa niin tuo muuta vuosi neljänkympin tienoilla merkitsee aika paljon.

Vierailija
20/34 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi