Uuden miesystävän ystävyys naispuolisen ystävän kanssa
Olen seurustellut pari kuukautta miehen kanssa, jolla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa viestittelevät lähes päivittäin tai soittelevat. Kerran tapasivatkin useamman tunnin ajan kahvittelun merkeissä. Minusta ystävyys tuntuu turhan tiiviiltä meidän suhdetta ajatellen. Olenko kohtuuton, jos toivon yhteydenpidon vähentämistä ? Meillä on miesystävän kanssa hyvät ja lämpimät välit ja vietämme paljon aikaa yhdessä.
Kommentit (7)
Mielestäni kyllä, varsinkin jos syy on ystävän sukupuoli JA kyse on siis kaveruudesta noiden kahden välillä.
Olet kohtuuton, mustasukkainen ja lapsellinen. Kyllä ystäviä saa olla.
Niin kyllä ystäviä saa olla, mutta minua häiritseekin tuo noin tiivis ystävyys vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olen sitten kai liian mustasukkainen...t.ap
Olet kohtuuton ja mustasukkainen. Jos he olisivat kiinnostuneita toisistaan muuten kuin ystävinä, niin miksi he seurustelivat muiden kuin toistensa kanssa?
Oletan, että mies on tuntenut ystävänsä pidempään kuin sinut. Silti hän seurustelee kanssasi. Turha siis olla mustasukkainen. Aiheutat vain kitkaa välillenne jos menet esittämään vaatimuksia siitä ketä mies saa tavata ja kuinka pitkään.
Minulla oli itselläni vastaava tilanne kun aloin nykyisen kanssa tapailemaan. Tosin itse olen nainen ja minulla on miespuolinen todella hyvä ystävä. Täytyi vaan uskoa että toinen luottaa ettei minulla ja kaverillani ole mitään suurempaa. Kysyinkin mieheltä joskus että paneeko hän ystäviään..
Oletko kohtuuton etkä myöskään maininnut otsikossa ystävyyttä tarpeeksi useasti.