Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä lähti kaverinsa kanssa baariin, mua ahdistaa

Vierailija
24.02.2017 |

Ahdistuminen johtuu kokemuksistani menneisyydessä. Entiseni tykkäsi ryypätä ja olla öitä pois kotoa baarissa ja jatkoilla missä lie ikinä, aina en ollut tietoinen hänen olinpaikastaan. Valvoin kotona koko kroppaa myöten ahdistuneena, rintaan pisti ja sain kuuman- ja kylmänväristyksiä. Suhde oli muutenkin hankala, entiseni ei osannut puhua tärkeistä asioista ja itse jäin katsomaan touhua liian pitkäksi aikaa. Erostamme on yli vuosi

Uuden mieheni kanssa olen seurustellut neljä kuukautta ja olemme olleet sen ajan tiiviisti yhdessä. Hän tuntuu luotettavalta ja rakastan häntä kovasti, mutta nyt kun hän on ensimmäistä kertaa ulkona ilman minua, vanhat tutut ahdistuksen tunteet tulivat takaisin :( En tunne kaveriaan jonka kanssa ulkona on, ja tuntuu että sekoan epätietoisuuteen vaikka tiedän kyllä, etten voi jokaista miehen tekemistä valvoa. Näköjään edellinen suhde jätti syvemmät arvet kuin kuvittelinkaan.

Miten ihmeessä vakuuttua siitä, ettei nykyiseni ole samanlainen ongelmakäyttäjä kuin entinen? Juomishistoriastaan sen verran, että hän on viime uudenvuoden pippaloissa ottanut liikaa alkoholia, ja se on ainoa kerta kun olen nähnyt hänet humalassa. Aamulla pahoitteli ja katui juomistaan, mitä entiseni ei koskaan tehnyt.

Yritän saada illan kulumaan mahdollisimman nopeasti sarjoja katsellen, mutta väkisin ajatus karkaa mieheeni. Miksi en osaa luottaa ja rauhoittua :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen aloittaja on? Oletko kenties läheisriippuvainen?

Ota selvää, mitä läheisriippuvuus on!

Vierailija
22/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties 15-vuotias tai mieleltäsi jäänyt sen tasoiseksi?

Ei kuulosta kovin terveeltä parisuhteelta jos pitää joka hetki tietää missä toinen on ja mitä tekee.

Ystäväni nyt jo onneksi ex tyttöystävä ei voinut olla ilman jatkuvaa yhteydenpitoa ystävääni. Soitteli mökkiviikonloppunakin ystävälle noin kahden tunnin välein ja kuulusteli missä on ja mitä tekee. Auta armias kos ystävä ei vastannut. Sitten joutui puhumaan oitkän puhelun ja selittämään juurtajaksain, miksi ei vadtannut puhelimeen.

Onneksi ystäväni tajusi, että tuo on ihan täytty henkistä väkivaltaa ja päätti suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ulkomuistista Mika Waltaria:

"Älä luota yhteenkään ihmiseen päällä maan vaan ainoastaan omaan itseesi ja silloinkin varoen."

Vierailija
24/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ap:lla on nyt aika paljon ongelmia. Tuollainen ahdistus vaatii jo lääkehoitoa ja ammattilaisen apua. Ap:n ei kannata ainakaan alkaa vääntämään lapsia ennen kuin pää on kunnossa. Lasten elämästä tulisi muuten todellista helv*ttiä äitinsä ongelmien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi