Mihin lasten leluun olet satuttanut itsesi pahiten?
Ja miten satutit itsesi?
Mä astuin just koko painollani sellaisen lelun päälle, jossa on sellaisia pieniä puutappeja. Jumankauta kun ne painoi jalkapohjaan ja meinasin kaatua selälleni...
Kommentit (19)
Pienet terävät yhden kiinnityksen kokoiset kolmion malliset legot. Astuu päälle paljain jaloin niin kyllä huomaa.
Legoihin.
nimim. legodelfiinin evä läpi jalanpohjan
En taida olla satuttanut millään, mutta tiedän ihmisen joka leikattiin legon päälle astumisen takia.
Pikkulegot. Sata kertaa. Niitä on joka paikassa, varsinkin piilossa karvamatossa.
Henkistä tuskaa on aiheuttaneet sellaiset lelut jotka alkaa pitää meteliä kun niihin koskee. Monta kertaa kompastuin sellaiseen kun sain vauvan viimein nukahtamaan, sitten alkaa joku nalle puhin hunajapurkki kovalla äänellä höpöttämään ja herättää vauvan...
Tyttö sai tädiltään nukkekotiin sellaiset ihanat pienet kupariset kattilat ja pannut. Yhdessä on pikkuinen kaatonokka. Se lojui lattialla nokka ylöspäin ja astuin koko painolla sen päälle. Jalkapohjasta tirskahti veret. Ei oo edes mikään legopalikka voittanut tuota. Arpi on muistona.
Leegoon.Lapsi yrjösi matolle ja tempaisin maton pois lattialta, siinä hässäkässä levisi duploja lattialle ja astuin niiden päälle ja tiputin yrjöisen maton jaloilleni.Voittajafiilis.
Kerran Chucky-nukke yritti tappaa mut kuristamalla. Se satutti aika pahasti. Tuolta se taas tuijottaa lastenhuoneen hyllyltä. Riivatut lelut!
Minulla myös mielenterveys horjunut ääntä pitävien lelujen kanssa. Meillä oli sellainen taaperoiden potkuauto joka lauloi. Se meni rikki eikä pitänyt enää ollenkaan ääntä, kunnes yhtenä pimeänä talvi-iltana se päättikin alkaa toimia lumihangen alla. Ääni ei ollut enää tavallinen vaan sellaista saatanallista mongerrusta jolla loihditaan demoneja esiin. Olin yksin ulkona ja jumalauta miten säikähdin. Kesti pitkään tajuta mistä ääni tuli ja olin kauhean peloissani :D
Jokusen kerran on muutkin vajaapatteriset lelut saaneet sydämen hyppäämään kurkkuun.
Muinoin astuin useamman kerran Lego-junapyörän (metallipiikkinen rengas tms.) päälle.
Aa että teki gutaa!
Pikkuriikkiset terävät minilegot. Niihin kun tallaa koko painolla niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös mielenterveys horjunut ääntä pitävien lelujen kanssa. Meillä oli sellainen taaperoiden potkuauto joka lauloi. Se meni rikki eikä pitänyt enää ollenkaan ääntä, kunnes yhtenä pimeänä talvi-iltana se päättikin alkaa toimia lumihangen alla. Ääni ei ollut enää tavallinen vaan sellaista saatanallista mongerrusta jolla loihditaan demoneja esiin. Olin yksin ulkona ja jumalauta miten säikähdin. Kesti pitkään tajuta mistä ääni tuli ja olin kauhean peloissani :D
Jokusen kerran on muutkin vajaapatteriset lelut saaneet sydämen hyppäämään kurkkuun.
Meidän lapset sai lhjaksi pompomit jotka alkaa soittaa tärähdyksestä. Eli käytännössä lelukopan uumenissa räjähtivät soimaan kun joku käveli ohi.
Duplo-eläimen korva puhkaisi jalkapohjan paksun ihon, kun astuin päälle. Kudosta pursui ulos haavasta, vuoti verta pitkään ja arpi on vieläkin.
Kompastuin Ryhmä Hau -vahtitorniin luettuani lapsille iltasadun ja hipsiessäni pois huoneesta. Joo sattui se hemmetin härpäke, meni osiin ja kaikki heräsivät. Yksittäisistä leluista legot, ne piiloutuvat mattoihin ja ovat pirun teräviä. Henkisesti ahdistavin oli rääkäisevä Sophie la giraffe -purulelu, jonka päälle astuin vahingossa nukutettuani vauvaa heinäkuun helteillä useita tunteja.
Pienet terävät legot sattuu saatanasti. Kerran kannoin yhtä nukahtanutta sänkyynsä kun astuin oikein makiasti legojen päälle.
Mullakin legot 😂 Astuin sellaisen 4x4 peruspalikan päälle niin, että se viilsi jalkapohjaan ihan komean vekin...
Lapsi laittoi zhu-zhu petsin kävelemään päähäni ja se sotkeutui tukkaan niin pahasti että oli pakko leikata irti.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, ihana! 🤣
Ihana kysymys :D Minä olen lyönyt etuhampaastani palan pois metallisella pikkuautolla.