Minä haluaisin tehdä pellillisen pannukakkua jonkun päivän aamuna ja syödä sen kokonaan itse sen päivän aikana.
Sitten jos jaksaisin, niin söisin ehkä muutakin, mutta ainakin hilloa, jäätelöä tai kermavaahtoa haluaisin syödä sen kanssa ja koska pidän paljon kananmunista, niin siihen tulisi paljon munia. Harmi vain, että tämä ei ole mahdollista :-(
Kommentit (7)
Minä haaveilin koko lapsuuden, että saisin joskus syödä kokonaisen kurkun.
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilin koko lapsuuden, että saisin joskus syödä kokonaisen kurkun.
Minä halusin lapsena syödä itse kerralla kokonaisen paketillisen lauantaimakkaraa ja haaveilin aikuisena tekeväni niin. Jostain syystä nyt aikuisena en söisi sitä niin paljon kerralla, vaikka sitä joskus syönkin leivän päällä.
Minäpä olen näistä syönyt paketillisen lauantaimakkaraa ja kokokaisen kurkun. kerralla.
Läskiperse kirjoitti:
Sitten jos jaksaisin, niin söisin ehkä muutakin, mutta ainakin hilloa, jäätelöä tai kermavaahtoa haluaisin syödä sen kanssa ja koska pidän paljon kananmunista, niin siihen tulisi paljon munia. Harmi vain, että tämä ei ole mahdollista :-(
Miksi ei ole mahdollista?
No miksi et sitten tee? Minä tosinntekisin mieluummin lättyjä tai vohveleita, syömäni pannarit on aina olleet sitkeitä kuin kengänpohjat.
Minä olen tehnyt noin monta kertaa, mutta siinä kyllä lihoaa aika kätevästi.
No yök.