Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluaisin tehdä pellillisen pannukakkua jonkun päivän aamuna ja syödä sen kokonaan itse sen päivän aikana.

Läskiperse
24.02.2017 |

Sitten jos jaksaisin, niin söisin ehkä muutakin, mutta ainakin hilloa, jäätelöä tai kermavaahtoa haluaisin syödä sen kanssa ja koska pidän paljon kananmunista, niin siihen tulisi paljon munia. Harmi vain, että tämä ei ole mahdollista :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök.

Vierailija
2/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin koko lapsuuden, että saisin joskus syödä kokonaisen kurkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilin koko lapsuuden, että saisin joskus syödä kokonaisen kurkun.

Minä halusin lapsena syödä itse kerralla kokonaisen paketillisen lauantaimakkaraa ja haaveilin aikuisena tekeväni niin. Jostain syystä nyt aikuisena en söisi sitä niin paljon kerralla, vaikka sitä joskus syönkin leivän päällä.

Vierailija
4/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen näistä syönyt paketillisen lauantaimakkaraa ja kokokaisen kurkun. kerralla.

Vierailija
5/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperse kirjoitti:

Sitten jos jaksaisin, niin söisin ehkä muutakin, mutta ainakin hilloa, jäätelöä tai kermavaahtoa haluaisin syödä sen kanssa ja koska pidän paljon kananmunista, niin siihen tulisi paljon munia. Harmi vain, että tämä ei ole mahdollista :-(

Miksi ei ole mahdollista?

Vierailija
6/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sitten tee? Minä tosinntekisin mieluummin lättyjä tai vohveleita, syömäni pannarit on aina olleet sitkeitä kuin kengänpohjat.

Vierailija
7/7 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt noin monta kertaa, mutta siinä kyllä lihoaa aika kätevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän