Holhoava ja alentuva mies, argh
Teen juustosalaattia (resepti tuttu). Mies tulee viereen ja opastaa että "tuosta juustosta pitää ottaa vahakuori pois - daa, olen ottanut todistetusti sen ihan itse pois aina ennenkin tätä salaattia laittaessani.
Kysyy, tarvitsenko vielä leikkuulautaa, sanon että tarvitsen. Pilkkominen on kesken. Käyn hakemassa jääkaapista. Sillä aikaa mies on vienyt leikkuulaudam koska hänen mielestään minä en tarvitse sitä enää.
Olen niiiiiiiiiin kypsä tähän käytökseen. Jatkuvaa lapsentasoista neuvomista ja opastamista ja mielipiteitteni nollaamista. Ei niin pientä asiaa, ettei voisi ylikävellä.
Kommentit (9)
Sano seuraavalla kerralla, että kyllä isä, aivan niin isä, juuri niin isä, tiedän kyllä isä jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne.
Minä räjähdin tuollaiselle paskiaiselle sillä seurauksella, että hän rupesi itkemään.
:D uskoiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne.
Minä räjähdin tuollaiselle paskiaiselle sillä seurauksella, että hän rupesi itkemään.
:D uskoiko?
Uskoi kun huusin kurkku suorana. Normaalilla äänellä jos sanoo, niin se on ihan sama kun ei sanoisi mitään.
Meillä mies väittää että tämä on ihan normaalia käytöstä. Minusta ei ole.
Ensin suo minulle mahdollisuuden arvioida tarvitsenko leikkuulautaa ja sitten vie sen, koska se oma arvionsa on minun yläpuolellani.
Neuvoo minua myös aina asioista, joista itsellään ei mitään tietoa. Tulee esim kesken leipomisen selittämään, että "ei noin voi tehdä" - kakkuresepti jota olen leiponut alakouluikäisestä...
Tai paasaa opettavaisesti minulle jotain, jonka on kuullut minulta.
Ihan kuin olisin kolmevuotias.
😡 Ap
Mies ei tekisi sellaista jos sinä olisit ottanut heti alussa erilaisen asenteen. Eli olet hyväksynyt miehen tekemiset nöyränä ja antanut sen jatkua. Oma vika. Minun kanssani mies ei edes yrittäisi tuollaista.
Miehet ovat kuin koiria. Et ole näyttänyt olevasi laumanjohtaja, joten mies on ottanut laumassa tämän paikan. Mies on tästä varmaan kovin ahdistunut/stressaantunut, tiedäthän sen nimittäin, että miehiä ei ole tarkoitettu laumanjohtajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tekisi sellaista jos sinä olisit ottanut heti alussa erilaisen asenteen. Eli olet hyväksynyt miehen tekemiset nöyränä ja antanut sen jatkua. Oma vika. Minun kanssani mies ei edes yrittäisi tuollaista.
Tämä käytös alkoi kun saimme lapsia. En tajua mistä tämä kumpuaa. Enkä minä ole tätä koko aikana sulattanut, mies luoaa lopettaa ja taas se jatkuu.
Ap
Eikö teitä hävetä antaa pilua tuommoisille
Tuttu tunne.