Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen! Kirjoita tähän miten uskot maailman syntyneen!

Vierailija
24.02.2017 |

Alusta asti. Ja mahdollisimman pitkä sepitys tietenkin. Tässä apuja mihin tekstisi saisi vastata:

Miten maailma luotiin?
Miksi muut planeetat luotiin?
Miksi suurin osa vedestä on juomakelvotonta?
Kuka maailman loi, ja miksi?
Mistä luoja tuli?
Miksi luoja loi dinosaurukset?
Miksi luoja loi dinosaurusten jälkeiset eläimet?
Miksi ihminen luotiin?
Miksi ihminen luotiin dinosaurusten jälkeen?
Montako ihmistä luotiin ensin, kuinka tämä määrä saatiin toimimaan käytännössä?
Miksi ihminen luotiin niin samankaltaiseksi, kuin eläimet?
Miksi luoja antaisi maailman loppua?
Miksi luoja on antanut maailman loppua jo ennestään? (sukupuutot)
Mistä luoja loi maailman?
Mistä luoja loi linnunradan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on paljon kysymyksiä mutta minun kysymykseni sinulle on mitä tekisit jos saisit kaikkiin kysymyksiisi vastaukset? ja uskoisitko vastaukset?

Mitä jos minä vastaisin sinulle kysymyksillä? Mitä sanosisit siitä? Veisikö se keskustelua eteenpäin? Mitä sanot?

Vierailija
22/24 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että mailma syntyi sotkan munasta.

Mistä sotkan muna tuli?

Sotkan kloaakkiaukosta.

Mistä sotka tuli?

Sotkan munasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että mailma syntyi sotkan munasta.

Mistä sotkan muna tuli?

Sotkan kloaakkiaukosta.

Mistä sotka tuli?

Sotkan munasta.

Ja ennen kuin kukaan ehtii viisastelemaan mistä se muna tuli, niin kyllä niitä sotkia ja munia oli ihan alusta asti!

Vierailija
24/24 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on paljon kysymyksiä mutta minun kysymykseni sinulle on mitä tekisit jos saisit kaikkiin kysymyksiisi vastaukset? ja uskoisitko vastaukset?

Jos annat vastauksena tyyliin "koska jumala", niin et ole mielestäni antanut vastausta... Ja miksi minun pitäisi uskoa vastaukset? Ihan samalla tavalla ottaisin kristityn, muslimin, hindun kuin kenen muunkaan vastaukset. Painotan, yksikään kysymys ei kysy mitään sinun jumalastasi...vaan luojastasi...olkoon se kristitty jumala tai jokin muu kaikkivaltias.

Kysymykset eivät juurikaan ole minulle itselleni... ne onkin tarkoitettu sinulle itsellesi. Vastaa kysymyksiin...lue mitä vastasit. Ja mieti. Uskonto ja uskomus on henkilökohtainen asia...itse olen vain kiinnostunut miten kaltaisesi ihminen ajattelee..ja millainen vastaus on hänelle tarpeeksi hyvä vastaus. Minä en nimittäin saa itseäni huijattua uskovaiseksi pelkästään sanomalla "koska jumala on niin hyvä, niin suuri, ja niin älyttömän viisas, ettei me ihmiset voida ymmärtää hänen toimiaan." Vai...kenties...et uskalla oikeasti vastata? Pelossa siitä että minun kysymykseni herättäisi sinussa jo ennestään kytevän epäilyksen. Silloinhan sinun uskosi on mitätön! Jos uskosi on vahva, pystyt pelotta vastaamaan kaikkiin kysymyksiin....muutenkin kuin " koska jumala". 

Tässä sulle vielä uus kysymys. Miksi luojasi on päättänyt heittää linnunradan ja andromedan galaxin toisiinsa? 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän