Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat, mikä on tuntipalkkanne?

Vierailija
24.02.2017 |

Pääsin toimistosiivoojaksi ja olen vähän ristiriitaisin mielin. Kiva kun sain jotain töitä, mutta palkkaus on huono. Tunnilta saan 10€ ja hilut päälle. Mikä teidän muiden siivoojien tuntipalkka on ja onko se paljon noussut työnne aikana?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,2 e/h. siivoojilla ei kokemusvuodet yleensä vaikuta palkkaan ainakaan isommissa yhtiöissä. sama palkka ootko ollu 2kk vai 15vuotta töissä.

Vierailija
2/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla töissä yli 12€/h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,53. Kaupungilla, sis. molemmat ikälisät.

Vierailija
4/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,2 ja olen siivonnut 6 vuotta. Mutta ei se harmita, kun muuten on kiva työpaikka, missä voi itse päättää työajat, ja lisäksi täysi työterveyshuolto.

Vierailija
5/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10,2 ja olen siivonnut 6 vuotta. Mutta ei se harmita, kun muuten on kiva työpaikka, missä voi itse päättää työajat, ja lisäksi täysi työterveyshuolto.

Työterveyshuollon tarjoaminen on pakollista kaikille yrityksille, joten mikään työsuhde-etu se ei ole.

Vierailija
6/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työterveyshuollon tarjoaminen on pakollista kaikille yrityksille, joten mikään työsuhde-etu se ei ole.

Onhan se iso etu työttömään ja eläkeläiseen nähden.

Vierailija
7/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se iso etu työttömään ja eläkeläiseen nähden.

Ja paljon on eroja siinä että miten laaja se työterveyshuolto on. Nykyisessä firmassa pakettiin kuuluu ihan kaikki.

Vierailija
8/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kunnan siivoojat, saatteko ilmaisia etelänmatkoja kesällä? Eräs tuttuni kertoi näin olevan.

Vierailija
9/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,20 TESin mukaan. Huhtikuussa onneksi nousee pari senttiä.

Vierailija
10/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kunnan siivoojat, saatteko ilmaisia etelänmatkoja kesällä? Eräs tuttuni kertoi näin olevan.

Ei ole mitään etuja.

Vierailija
11/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,20/h

Vierailija
12/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siihen pakolliseen kuulu kuin joku terveystarkastus ja valistus, siinä kaikki.

Vierailija
13/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,30. Kaupungilla töissä, hoivakodissa.

Vierailija
14/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten pieniä palkkoja. Taidatte oikeasti nauttia työstänne. No niin se kuuluukin mennä. Mieluummin kiva duuni pienellä palkalla kuin ikävä isolla

Vierailija
15/15 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä käteen jää noin 20 e/h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme