Antakaa nopeasti vinkkejä, miten uskoa siihen että opin?
Maanantaina on koe, eikä enää ole aikaa masistella "en opi"-tyyliin. Nyt pitäisi siis alkaa lukemaan (olen vähän myöhässä, joo). Asia vaikuttaa ihan kamalalta, tuntuu että en opi sitä mitenkään, mutta nyt on pakko. Miten saan positiivisen suhtautumisen? Tätä ei voi enää siirtää myöhemmäksi.
Kommentit (4)
Itse vastaavanlaisessa tilanteessa hoen itselleni.. että kyllä minä opin ja tasan niin kauan vaan hoen, että uskon sen... ja jos meinaa paniikki iskeä uudelleen.. aloitan hokemisen alusta...
Käytän myös paljon sitä, että sanon: muutkin oppii, miksi minä en oppisi. Sitten vaan raivolla kirjan kimppuun ja lukemaan :) Onnea, kyllä sinä vielä opit!!
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaavanlaisessa tilanteessa hoen itselleni.. että kyllä minä opin ja tasan niin kauan vaan hoen, että uskon sen... ja jos meinaa paniikki iskeä uudelleen.. aloitan hokemisen alusta...
Käytän myös paljon sitä, että sanon: muutkin oppii, miksi minä en oppisi. Sitten vaan raivolla kirjan kimppuun ja lukemaan :) Onnea, kyllä sinä vielä opit!!
Kiitos tästä :)
erityisen paha virhe on se että aloitan näin myöhään, on se riski että stressi pilaa kaiken. Pakko kuitenkin yrittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän myös paljon sitä, että sanon: muutkin oppii, miksi minä en oppisi. Sitten vaan raivolla kirjan kimppuun ja lukemaan :) Onnea, kyllä sinä vielä opit!!Kiitos tästä :)
erityisen paha virhe on se että aloitan näin myöhään, on se riski että stressi pilaa kaiken. Pakko kuitenkin yrittää!
Älä anna sen pilata. Sä osaat hallita mielesi, usko siihen ja luota kykyysi!!
up