Millaisia tatuointeja kiltit "kympin tytöt" ottavat?
Kommentit (32)
Ei ne ota tatskoja tai korkeintaan joku pikkuruinen tähti, kukka, lintu tai muu pikkusievä jossain sellaisessa paikassa joka on piilossa yleensä.
Sellaisia persoonattomia ja pieniä, joilla halutaan viestiä, että "katsokaas, uskalsinpas".
Persoonaton pieni mietelause on melko kova sana tai joku tähti kun ei muutakaan keksi. Perhonen melko usein myös.
Tylsää tylsää.
Mulla on olkapäästä alaselkään saakka tatuoitu, siinä on muistotatuoinnit rakkaille edesmenneille vanhemmille ja muistutus itselleni elämän käännekohdista, joista olen selvinnyt. Ensi viikolla jatketaan alaselästä reiteen :) Olen aina ollut "kympin tyttö".
Eivät ota tatskoja koska se on tyhmien ihmisen hommaa.
En ota tatskoja. Ei sillä että tykkäisin muiden ihmisten tatuointien olevan rumia, mutta en jostain syystä ollenkaan halua sellaisia omalle iholleni. En ole halunnut itselleni mitään lävistyksiäkään, kuten reikiä korviin.
Pythagoraan lause ja gaudeamus igituur
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkapäästä alaselkään saakka tatuoitu, siinä on muistotatuoinnit rakkaille edesmenneille vanhemmille ja muistutus itselleni elämän käännekohdista, joista olen selvinnyt. Ensi viikolla jatketaan alaselästä reiteen :) Olen aina ollut "kympin tyttö".
Hienoa! Olem aina halunnut pysyä kaukana elämänkolhuja saaneista naisista.
Siskollani on olkapäästä kyynerpäähän tatuointi. Mutta se onkin paljon persoonallisempi tapaus kun muut kympin tytöt joita tunnen.
Minulla on ylioppilastutkintotodistus tatuoituna vatsaan ja selässä niskasta alaspäin piin likiarvo, pakaroissa ollaan menossa ja tarkoitus on jatkaa kantapäihin asti.
Tuskinpa tuntevat tatuoinnin hankkimista tarpeelliseksi, toisenlaisen porukan hommaa.
Olen ns. kiltti tyttö ja nykyään kirurgi. Kiltti ei tarkoita tyhmää. En ottaisi tatuointia edes miljoonasta eurosta:
Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) suosittelee kaikkia tatuointia harkitsevia selvittämään tatuoinnin tekijältä, täyttävätkö hänen käyttämänsä tatuointivärit kemikaaliturvallisuusvaatimukset. Euroopassa on poistettu markkinoilta useita tatuointivärejä, koska ne ovat sisältäneet vaaralliseksi luokiteltuja aineita kuten atsovärejä, aromaattisia amiineja, polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä (PAH -yhdisteet) ja raskasmetalleja (kuten nikkeli, lyijy, kromi).
Euroopassa on löydetty noin 60 terveydelle haitallista tatuointiväriä vuoden 2013 jälkeen. Tiedot perustuvat Euroopan maiden tekemiin Rapex-ilmoituksiin, joiden avulla Euroopan komissio, jäsenvaltiot sekä eräät muut järjestelmän piiriin kuuluvat maat vaihtavat tietoja muun muassa ihmisten terveydelle vakavaa riskiä aiheuttavista tuotteista. Ilmoitusten perusteella Tukes on ollut yhteydessä useisiin suomalaisiin tatuointivärien maahantuojiin. Useimmiten suomalaisilla toimijoilla ei ole ollut myynnissä kyseistä erää, joka on todettu terveydelle haitalliseksi. Tukesilla on tiedossa, että kerran toiminnanharjoittaja on vetänyt tatuointivärin pois markkinoilta.
Ihoon piikitetyt musteet ovat aiheuttaneet allergista ihottumaa, kroonisia ihoreaktioita ja tulehduksia. Tutkijat arvelevat, että ftalaatit ja muut kemikaalit voivat olla syyllisiä joihinkin näistä ongelmista. Tutkijoiden mukaan tämä herättää huolestuttavia kysymyksiä vakavista, pitkäaikaisista riskeistä, kuten ihosyövästä.
Musta tatuointimuste sisältää esimerkiksi bentsopyreeniä, joka on voimakas karsinogeeni. Eläinkokeissa sen on havaittu aiheuttavan ihosyöpää. Ihotautilääkärit ovat julkaisseet lääketieteellisissä medioissa raportteja harvinaisista, mahdollisesti sattumanvaraisista tapauksista, joissa tatuoinneista on löydetty pahanlaatuista melanoomaa.
Äskettäin Yhdysvalloissa käynnistettiin uusia tutkimuksia, joiden tarkoituksena on selvittää tatuointimusteiden pitkäaikaista turvallisuutta mukaan lukien se, miksi aineiksi muste hajoaa kehossa tai miten musteen ja valon vuorovaikutus toimii.
Turha sitten ihmetellä jos tatuoidun äidin poika on homo:
Ftalaattien yhteydessä asiantuntijat ovat kuitenkin eniten huolissaan aineiden mahdollisista vaikutuksista sikiöön ja vastasyntyneisiin. Pienillä poikavauvoilla altistuminen ftalaateille ennen syntymää on yhdistetty sukupuolielinten naisellistumiseen.
Yleissivistys ja akateeminen älykkyys kulkee käsi kädessä, joten en tunne yhtään akateemista ihmistä, jolla olisi tatuointi. Amiksilla niitä on sitäkin enemmän.
Eivät luonnolliset kiltit kympin tytöt ota tatuointeja
MAOL:n taulukko ja kemikaalitaulu. Parit matikan kaavat ja tulevan poikaystäväni nimi.
Mulla on olkapäästä kyynärpäähän ulottuva kuva (ei half sleeve). Olen valtiotieteiden tohtori.
Tuntemallani juristilla on ainakin pohkeessa käärme, on kuulemma jotain muutakin mutta en ole nähnyt.
Tutulla psykologilla (työskentelee terapeuttina) on ranteen alapuolella/kyynärvarressa joku mustavalkoinen mietelause, toisella on ranteessa tatuoitu "rannekoru".
Useimmat tatuoinnithan eivät sijaitse paikoissa jossa ne olisivat helposti nähtävissä, paitsi ehkä kesällä. Oma pukeutumistyylini on konservatiivinen, ja pari kertaa kohdalleni on sattunut tatuoinnin paheksuja joka on kuvitellut löytävänsä minusta sielunkumppanin...olen sitten oikaissut väärinkäsityksen, enkä se ole minä ollut joka tilanteessa on mennyt noloksi.
Se on jännä miten tatuoinnin ottaneita ei yleensä kiinnosta se mitä ihmisten nahassa on, puhumattakaan siitä että toisia arvotettaisiin tatuointien mukaan. Sen sijaan tatuoimattomissa näitä moralisoijia riittää. Mutta ymmärtäähän sen että jollain keinolla pitää yrittää pönkittää huonoa itsetuntoa. Jaxuhali!
Mä olen oikein stereotyyppinen kympintyttö ja mulla on yksi Harry Potter -tatuointi ja Star Wars -tatuointi :D
Kyllä se on se perinteinen tramp stamp.
Ei mitään?