Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi kun en saa kotona mitään tehtyä?

Vierailija
24.02.2017 |

En vaan jaksa, nyt tietysti toivun flunssasta mutta normaalistikaan en saa mitään täällä tehtyä vaan päivät menee maleksiessa. Olen masentunut ja aloitekyky on nykyään huono. Voiko noille tehdä jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävä kyllä sun pitää vaan tehdä ne. Ei oo oikotietä onneen. Luultavasti mietit liikaa menneitä tsi tulevaa.

Vierailija
2/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Notkun vaan palstalla, enkä saa mitään tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikaa on liikaa, mitään ei saa tehtyä, koska kaiken voi jättää huomiselle. Minua alkoi tuo ottaa päähän, joten päätin, että teen joka päivä 10 minuuttia jotain normaalien hommien lisäksi. En siis laske tuohon petien petaamista, pyykkäystä tms. vaan se on jotain ekstraa. Nyt löysin taikasienen ilot ja olen joka päivä putsannut jonkun kohdan keittiöstä. Tänään oli liesituulettimen vuoro, kyllä kiiltää.

Vierailija
4/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen listoja sekä kotona että töissä. Saan tyydytystä kun saan vedettyä listalta asian yli kun se on tehty.

Vierailija
5/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kerrallaan ja sitten tauko. Ei kannata ryntäillä eri tekemättömien hommien välillä, tulee vaan toivoton olo. Tänään pyykit, huomenna jääkaapin siivous, sitten pöytäpinnat, seuraavaksi lattioiden pesu ym.

Vierailija
6/6 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin jo jääkaapin äsken...hyvä minä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme