Kansainvälisiä tytön nimiä??
Ollaan miettimässä tytölle nimeä. Meillä on toinen koti Englannissa. Pitäisi olla nimi niin mikä sopii Suomeen ja muualle. Mitä mieltä olette näistä:
Micaela Sara Sofia
Michelle Emelie Elene
Sasha Miranda Marie
Muita ehdotuksia? Mielipiteitä? Ollaan vähän sitä mieltä että Michelle on vähän hankala Suomessa.
Kommentit (36)
Tanya,Sonya....
Kyllähän niitä riittää
Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa ihan minkä tahansa. cheryl, debra, stefanie, carol, brittany, meghan ihan mikä vaan sopii hyvin. Kansainväliset nimet on parhaita ja mun tytöillä on kaikilla sellaset.
Mä jatkan vielä ja kerron että mun tyttöjen nimet mä oon antanut sen mukaan mihin maahan mä oon ollut sillon rakastunut. Kun antaa nimet sillä tavalla niin sitten huomaa että ne rakastuu niihin maihin kanssa mistä niiitten nimi on.
Laittakaa ihan perinteinen suomalainen nimi vaikka joku Annikki tai jotain. Sitten ihmiset voi ihastella (tai kauhistella) nimeä.
Laittakaa Nia,Madison,Jojo,Brynn,Ashlee,Jessalynn...
Laittakaa joku perus Anna,Anne,Maria,Marie
Kun teillä on se toinen koti siellä Englannissa niin miksei tuossa ole yhtään kunnon enkkunimeä? Ja tuolle yhdelle kerrottakoon, että Sasha on kyllä usein pojan nimi.
Evita
Leona
Lila/Lilia/Lilia(n)
Elena
Sienna
Jos nyt saisin soman tytön kansainväliseen perheeseen, olisi valintani jotain tämäm suuntaista:
Sara Anna Sienna
Lily Emily Leona/Lianna
Martha/Mariela Elena Mikayla/Michaela
Mia on ainakin Englannissa vauvoilla tosi annettu nimi. Samoin Emma on siellä tosi yleinen. Muita kansainvälisiä ovat sitten Melissa, Elisabeth, Julia, Ellen, Amanda, Sofia, Maria, Victoria, Isabella, Isabel, Josefina, Felicia, Aurora, Ella, Miranda
Joanna