gallup: kenellä laiskin mies
Itselläni mies joka vihaa kaikkia kotitöitä. Lähtee mieluummin vaikka äidillensä tekemään ristisanatehtäviä ettei tartteisi tehdä lumitöitä.
Kommentit (12)
Mieheni elää poissaolleissani sikolätissä. Ei edes peseydy kun ei ole pakko.
Mulla on kissa, sen nimi on Mirri. Se enimmäkseen syö, nukkuu ja paskantaa. Paitsi silloin kun on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee kotityöt? Vaimo?
No ei nyt Mirri ainakaan, mitä kuvittelet!
Mieheni. Mikä mies(?) tekee kiltisti kaiken mitä ikinä ymmärrän pyytää ja käskeä
Tylsä kuin mikä. Myös sängyssä.
Ohhoh! Kenellä lahnaisin nainen? Mun eukko selaa somea ja syö suklaata, kun pitäis paneskella. Eipä paljon kotityöt kiinnosta meikäläistä ;-)
Onko tämäkin kisailemisen arvoista? :D
Mun mies ei tee mitään kotitöitä koskaan. Jättää kaiken sinne missä on käyttänytkin. Ei lämmitä edes valmista ruokaa itse itselleen tai tee itselleen voileipää. Ei mene kauppaan ikinä, ei tule edes mukaan jos pyydän. Teen ruuat aina itse, hoidan hänelle pyykit ja jopa aamuisin täytyy varmistaa että hän nousee ajoissa ylös.
Itse olen tosin tähän tilanteeseen vaikuttanut. Olisin voinut olla tekemättäkin.
Täällä varmasti laiskin:
Ei tee mitään mitä ei ole pakko tehdä. Eikä sitäkään
No mulla ihan varmasti, olen siis leski. Mieheni ei todellakaan tee muuta kuin makaa, koska on kuollut.
Kuulostaa siltä, että ap:n mies osaa järjestää elämänsä oikein. Noinhan sitä juuri pitääkin elää.