Jos syntyy vauva, jonka sukupuolesta "ei ole varmuutta", niin miltä se oikein näyttää?
Olen aina ihmetellyt miltä näyttää hermafrodiitti. Mitä kaikkea sillä on / ei ole siellä jalkojen välissä! Ei oikeen löydy kuviakaan netistä, iha ku aihe olis joku tabu.
Kommentit (12)
Mitä se sulle kuuluu, miltä se näyttää?
Itse olen ihan kyllä nainen, että en mä sillä.
Kokeileppa googlettaa englanniksi. Varmasti löytyy kuvia.
Hitto mikä perverssi ap on. Miettii vauvojen genitaaleja.
No onpas tosi "perverssiä" olla kiinnostunut luonnon monimuotoisuudesta.
Voi näyttää esim siltä, että ei pysty sanomaan onko klitoris vai pieni penis. Tai että kivespussit näyttääkin hiukan myös uloimmilta häpyhuulilta. Tai jotain muuta . Tai voi olla niin että ulkoisesti näyttääkin pojalta mutta sitten kuitenkin tutkimuksissa löytyy kohtu ja/tai munasarjat.
On ihan normaalia miettiä joitain asioita mitä ei tiedä. Maailma on täynnä ihmeellisiä ja kummallisia asioita. Kaiken ei tarvitse joka kerta olla perverssiä. Tiedoksi vaan, ja illanjatkot. Ap.
7/7 Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole kyse luonnon monimuotoisuudesta vaan luonnottomasta epämuodostumisesta. Sama kuin kysyisit kuvia jostain kehitysvammaisesta tms. Vaikka en minä tuomitse asiallista tiedonhalua sinänsä.
molemmat , eli vagina ja mikropenis. EIvät osaa sanoa kummaksi kasvatetaan, joten dna kokeilla varmistetaan tai murrosikään odotetaan, kunnes pituuskasvu paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole kyse luonnon monimuotoisuudesta vaan luonnottomasta epämuodostumisesta. Sama kuin kysyisit kuvia jostain kehitysvammaisesta tms. Vaikka en minä tuomitse asiallista tiedonhalua sinänsä.
luonto tekee luonnotonta? Hih! On siinä meillä hienohelma. Vilkases sinne mekon alle, tiijä vakka sulla olisi molemmat. Miten voit tietää kun et koskaan kysy miltä se näyttää.
Olennaistahan on odotaa kumman sukupuolen (vai ei kummankaan) aivot lapselle on kehittynyt. Aivojen sukupuoli voi olla ristiriidassa sukuelinten kannalta lähemmän sukupuolen kanssa.
Googleta "intersex" tai "intersexual", niin saat niitä kaipaamiasi kuvia.