Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 6,5kk itkee ja kitisee kaikki päivät kun ei pääse ryömimään

Vierailija
23.02.2017 |

Pari kuukautta ollut tämä vaihe että jatkuvasti itkee kun ei jaksa olla vatsallaan kovin kauaa ja pitää kääntää.. Oppisipa etenemään pikkuhiljaa. :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ensin huutoa, kun ei päässyt liikkeelle ja sitten huutoa kun päätyi aina portaiden alle ja jäi jumiin :D

Vierailija
22/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä oli ensin huutoa, kun ei päässyt liikkeelle ja sitten huutoa kun päätyi aina portaiden alle ja jäi jumiin :D

Hah, pitääkin katsoa mitkä meillä on jumipaikkoja

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumpauttakaa niitä vauvoja joka päivä leikin varjolla, siitä ne lihakset kasvaa ja liikeradat aukeaa.

Tuossa alussa on hyviä perusliikkeitä, joita luulisi jokaisen lapselleen tekevän. Loppu on sitten myös äidille sopivaa joogaa ja beibikin näyttää viihtyvän.

Löysin tämän videon kommenttien perusteella.

Vierailija
24/32 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän opetin esikoista ryömimään🙈

Katsoin youtubesta opetusvideon missä laitettiin vauvan alle käsien kohdalle pieni pyyhe kieritettynä putkeksi. Pistin sellaisen hänelle sitten ja itse vieressä makoilin ja näytin kirjaimellisesti miten käsillä annetaan vauhtia ja alle pari päivää niin poika ryömi kuin vanha tekijä.

Vierailija
25/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan esikoiseltani.

Menohaluja oli vaikka muille jakaa mutta kun raukkaparka ei osannut mennä eteenpäin. Voi sitä kiukun määrää :D

Kun sitten oppi menemään eteenpäin niin sitten oltiin joku paikka kolhuilla koko ajan ja tietysti huudettiin sitä.

Nykyään (näin 10v.) nökötettäisiin vain tabletin ääressä ja voi sitä marinan määrää kun äiti käskee ulos :D

26/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset, pienet murheet - iso lapsi, isot murheet.

terv. 13-vuotiaan äiti

Vierailija
27/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käveli jo tuossa iässä

Vierailija
28/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käveli jo tuossa iässä

Aha, sepäs hienoa. Aina pitää tulla joku kilpailijamamma julistamaan kuinka oma nicopetteri oli eka kaikessa. Juu, tiedät varmasti itsekin, että YLEENSÄ 6kk ei vielä kävele. On ihan normaalia, että 6kk opettelee vasta ryömimään. Ja kaikki ei edes ryömi koskaan ja sekin on ok.

Vierailija
29/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti ryömimään 4kk, nyt 6kk ja konttaa ja työntää kaiken suuhunsa. Jos en anna laittaa niin nousee järkyttävä poru. Voin kertoa ettei se tämäkään kovin auvoisaa ole. Toivon että lähtisi kävelemään vasta yli vuosikkaana kun olisi jo vähän järkeäkin päässä. Tsemppiä AP<3

30/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Hän saattaa lähteä liikkeelle hetkenä minä hyvänsä! Mielenkiintoisia leluja vain tavoiteltavaksi lähelle mutta kuitenkin tarpeeksi kauas. Meillä tyttö lähti juuri 6kk iässä liikkeelle pari viikkoa sitten.

Vierailija
31/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähdettiin liikkeelle peruuttamalla :) ja aina päätyi jumiin sohvan tms alle. Ja voi sitä huutoa kun ei päässyt sieltä pois...

Vierailija
32/32 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauveli ei itse hoksaa kuinka pääsee liikkeelle niin auta/näytä miten voi liikkua. Osa oppii ensin kierimään ennen ryömimistä. Meillä tyttö oppi ryömimään 4kk mutta aluksi vain peruutti tai kieri. 

Konttimaan oppi 6kk mutta minun piti näyttää kuinka niitä käsiä ja jalkoja liikutetaan...oppi kyllä heti.

7kk nousi tukea vasten itse seisomaan ja 8kk käveli ja se oli aika hurjaa menoa kun tasapaino ei ollut hyvä kuin menohalut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän