Miten selitän parturille?
Olen ollut jonkun aikaa nyt kaljupäinen kun huomasin hiusrajani vähän paenneen. Päätin kuitenkin kasvattaa tukan takaisin koska olen vasta 21-vuotias. Kalju ehdin olla myöhemminkin, silloin kun se tukka oikeasti näyttää ohuelta, ohimot ovat siis vain VÄHÄN paenneet. Oikeastaan vähän pelottaa mennä parturiin kun olen ollut kalju 19-vuotiasta lähtien enkä sen jälkeen käynyt siellä. Haluaisin perinteisen, mutta lyhyen sivujakauksen (Ei siis sivusiiliä) mutta entä jos parturi sanookin että ''ei näytäis kauheen hyvältä kun tukka on ohimoilta harvennut, kokeillaanko siiliä?''. En toivoisi kuulevani kommentteja siitä että olen kaljuuntumassa koska tiedän sen varsin hyvin itsekin.
Kommentit (5)
Voi kuule, 90% prosentilla miehistä on karanneet ohimolahdekkeet. Ymmärrän että se on koin nuorelle iso juttu, mutta parturille harvemmin. Olemme tottuneita niihin. Siiliä/koneajoa ehdotetaan siinä vaiheessa yleensä, kun pääliosassa ei oikeasti enää kasva karva - lyhyt konejo on siinä tapauksessa useammin kivemman näköinen kuin tuuhea renkula pään ympärillä.. rohkeasti vaan. Voit vaikka etsiä jonkun kuvan jossa on toivomasi malli (tai sinnepäin), ammattitaitoinen parturi kyllä ymmärtää siitä mitä haet takaa.
T. Parturi
Siis mikä on ongelma, AP? Pelkäät parturin sanovan jotain, mikä on totta, mutta sinulle epämieluisaa kuultavaa?
Voit muuten ihan vapaasti pyytää parturia leikkaamaan sellaiset hiukset kuin itse haluat. Parturilla voi olla mielipiteitä ja ehdotuksia, mutta sinä olet maksava asiakas, joka päättää mitä sille omalle päälle tehdään. Oletko oikeasti 19- vai 9-vuotias, kun olet noin epävarma jonkun parturin suhteen?
.