Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Miks kaikki sekopäät asuu aina tuossa samassa kämpässä? Aaro, Laura, Marianna, Noel
Monicalle tulee häihin samanlainen vaaleanpunainen morsiusneidon puku kuin minkä olen itselleni jo hankkinut.
Eva
Perustin hirveä käsittelevän blogin. Odotan jo uuden hirvikauden alkua. On ensi ne kaikki tämän alueen kaatoluvat menevät meidän porukalle. Meillä on suhteita lupavirastoon ja vanhoja rauhanturvaajia pyörii näissä porukoissa useampikin.
Lasse
En tiennytkään, että myös hyvän tuttavaperheeni toinen lapsista kuuluu seksuaalivähemmistöön. Intressant. Nykyajan työikäisistä löytyy yllättäviä piirteitä nykyään verrattuna aikaan, jolloin kehitin perheyritystämme yhdessä edesmenneen mieheni Erikin kanssa.
Karin
Tämä hotelli Kämp on kyllä upea. Ollaan täällä nyt Monican kanssa kahdestaan. Lasse hoitaa lapsia Pihlajakadulla. Voisin vaikka muuttaa tänne Kämppiin.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei ole kyllä kovinkaan hyvä ruokatarjoilu jos minulta kysytään!
Inka
Syö sitten vaikka ruohoa pihalta perhana!
Seppo
No syö sinäkin ettei sydämes reistaile!
Inka
Että mulla menee hermo tohon saakelin Kariniin! Jätä mut ja mun välit lasteni asioihin rauhaan!
Maaritti
Mukavaa että Kalle menee naimisiin. Toivottavasti Elinaa ei ole kutsuttu.
Susu
Koko päivä menee töissä lääkäriä tuuratessa. Larillakin on jotain promohommia kauppakeskuksessa. Illalla syödään kotona yhdessä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Että mulla menee hermo tohon saakelin Kariniin! Jätä mut ja mun välit lasteni asioihin rauhaan!
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani sinun terveydentilastasi lapsesi ja entisen aviomiehesi tavoin.
Karin
Kallen ja Larin häissä ei tarjoilla alkoholia, mutta kuulemma ainakin Lasse Sievinen aikoo ottaa taskumattiin omia juomia. Aion naamioitua tarjoilijaksi, jotta pääsen mukaan kuokkimaan. Aika paljonkin näitä tarjoilijankin hommia olen tehnyt.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Susu
Tiedokses vaan että Miki on myös liittynyt mun jengiin ja kohta myös Laila ja Matias. Ajateltiin viedä Matias hypnoosiin ja kohta se sun ah ihana Noelis joutuu vankilaan
Elina
Henki! Jätä tämä keskustelu! Mene rauhassa valoon!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Kära vän. Olen vain huolissani sinun terveydentilastasi lapsesi ja entisen aviomiehesi tavoin.
Karin
Kuinka monta kertaa se pitää sanoa!? MINÄ, OLEN, R A I T I S T U N U T!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Ulla
On tainnut Taalasmaan rouva nautiskella taas rohtojaan.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuTiedokses vaan että Miki on myös liittynyt mun jengiin ja kohta myös Laila ja Matias. Ajateltiin viedä Matias hypnoosiin ja kohta se sun ah ihana Noelis joutuu vankilaan
Elina
Voi sua, sä sitten yrität vierittää syyllisyyden tunteesi Toivosta Noelille. Etköhän sä pääse hoitoon ennemmin tai myöhemmin.
Susu
Kyllä se niin on että ei miehiä tarvi ees SIIHEN. Evan kanssa on ihanaa.
Monica
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
On tainnut Taalasmaan rouva nautiskella taas rohtojaan.
Dahlia
Ja mä sulle verenpaineet jonain päivänä näytän!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Kuinka monta kertaa se pitää sanoa!? MINÄ, OLEN, R A I T I S T U N U T!
Maaritti
Tule näyttämään se minulle konkreettisesti. Tilaan sinulle koetinkiveksi Naantalin kylpylän kalliimman viinilajitelman.
Karin
Jäädä kiinni mistä? Ymmärrätkö miten sekavilta sun juttus kuulostaa?
Alapeukutin viestisi ja teille kaikille muillekin suosittelen sitä ja että ette reagoi mielisairaan ihmisen harhoihin
Noel