Jäätävä downeri ku moottoripyöräilijä ottaa kypärän pois
Siis lähes joka kerta kun näkyy hieno moottoripyörä, oli sit kyykky tai chopper malli niin kun kuski riisuu kypärän tulee esiin joko ikivanha käppänä tai joku muuten vaan vähemmän komee sälli. Jotenkin tulee prätkästä mielikuva että sitä ajaa joku kolee ihanuus jonka hymy sulattaa jo kaukaa, mut nykyään vaan keski-iän kriisissä olevat ajelee niillä hienoilla pärrillä.
Kommentit (21)
No ihan sama se on naismotoristien suhteen :D
Vielä pahempi avoautot ja porschet. En enää edes vaivaudu vilkaisemaan koska se on aina 50+ ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama se on naismotoristien suhteen :D
Ei ainakaan minulle. Moottoripyörän selässä oleva nainen on nimittäin automaattinen turnoff minulle ja edes kypärän alta paljastuva Sara Chafakin naama ei sitä voisi pelastaa.
Olet ilmeisesti teini? "Joku kolee ihanuus". Oksennus. Mikä on downeri?
Kyllä nyt on maailmassa virhe. Että kehtaa ruma ihminen ajaa moottoripyörällä!
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempi avoautot ja porschet. En enää edes vaivaudu vilkaisemaan koska se on aina 50+ ukkeli.
Tai sitten tällainen 50+ akkeli - pyydän jo etukäteen anteeksi kaikilta niiltä, jotka kuvittelevat sieltä avoautosta nousevan Ihanan Nuoren Naisen. Hetken voi hämätä, kun tukka hulmuaa tai on lippis päässä, isot aurinkolasit ja kroppakin ok. Mutta ei niitä ryppyjä niin vain peitetä. En tosin haluakkaan. Mutta kyllähän se pettymys on.
Ja moottoripyöräilevät naiset on aina niitä ronskeja mimmejä joilla naama on kuin lapiolla sammutettu, koska kuppia on tullut otettua vähän liikaa.
Harmi, sillä prätkäily on intohimoni, mutta ei sillä hyviä naisia saa tai tapaa.
Sama aurinkolasien kanssa.
Syntyy mielikuva ihanteellisella korkeudella ja etäisyydellä olevista silmistä, mutta kun otat ne pois...
Sitten kun näkee jonkun nuorekkaasti pukeutuvan naisen, jolla on ihonmyötäisiä vaatteita ja takaapäin näkyy pitkät paksut hiukset jne. Nainen kääntyy, ja kasvot onkin ryppyiset 50-60v vanhan naisen. Sama downeri tuosta.
Karsein tietämäni moponainen on yks HD-porukoissa pyörivä pulska munahaukka, joka ei edes osaa kunnolla ajaa moottoripyörää. Kunhan on päästä varpaisiin HD-logokamppeissa ja tatskat päälle.
Mun iskä on komea. Tosin ajelee avokypärä päässä joten ehkä eri juttu sitten.
Mulla on ihan hirveen ruma naama.
Pitäsköhän mun ruveta tahallaan laittautumaan selkäpuoleltakin rumaksi (tukka jotenkin hirveen näkösesti, rumat vaatteet jne.), ettei kääntyessäni tapahdu tätä downer-ilmiötä?
Ai että mä odotan kun mun mies ostaa taas pyörän. Tavattiin aikoinaan, ja hänellä oli silloin moottoripyörä. Niin kuumaa kamaa ne vehkeet päällä tai ilman :P grr! ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun iskä on komea. Tosin ajelee avokypärä päässä joten ehkä eri juttu sitten.
Meijän iskä onkin vahvempi ku teijän,hähhähhää...
Etuskunnan pitäs säätää Laki mikä estää ettei Moottori pyörää saa myyvä RUMILLE ja VANHOILLE kansalaisillen!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hirveen ruma naama.
Pitäsköhän mun ruveta tahallaan laittautumaan selkäpuoleltakin rumaksi (tukka jotenkin hirveen näkösesti, rumat vaatteet jne.), ettei kääntyessäni tapahdu tätä downer-ilmiötä?
Tai sitten et vaan välitä. Ei kai miehetkään ala ajamaan ilman kypärää prätkällä vain siksi, ettei tapahtuisi downereita.
Miettikää jos tää keskustelu ois ollut toisinpäin: Mikä pettymys kun näkee loistavan treenitrikooperseen kaupan kassajonossa mutta kun kyseinen nainen kääntyy ympäri niin että huomaakin sen olevan joku 50 v. rupsahtaneen naaman omaava tai muuten vaan vähemmän kaunis tapaus. Pettymys on aina yhtä suuri.
Yllättääkö tää jotakin, ottaen huomioon, että moottoripyöräily on keski-ikäisten miesten harrastus, siis tutkitusti. Samoin avoauton kanssa, vasta keski-iässä on varaa ostaa sellainen. T: Keski-ikäinen naismotoristi
Vierailija kirjoitti:
Etuskunnan pitäs säätää Laki mikä estää ettei Moottori pyörää saa myyvä RUMILLE ja VANHOILLE kansalaisillen!!!
Tai säätää laki, että rumien ihmisten pitää mennä kotiinsa (kts. Kummeli - Rumat Ihmiset).
Täti vähän fiilistelee huonolla suomella.