Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heteroseksi noin myrkyllistä?

Vierailija
23.02.2017 |

Homopareille seksi on vain ihan positiivinen asia, vain miehen ja naisen välillä on valtaefekti. Miehet alentavat naisia seksillä ja vaativat silti seksiä. Miehelle nainen on kyläpyörä, esine, ämpäri. Ja sitten on vielä ne kymmenet naisen seksuaalisuutta haukkuvat sanat. Miehet tosin ovat pedofiilejä ja raiskaajia mutta ketään ei näytä huolestuttavan se.

Miltä tuntuu kun seksi on valtapeliä? Miltä tuntuu leikkiä kissa-hiiri leikkejä kun lesbonainen saa aina seksiä miten haluaa ilman demonisointia? Miltä tuntuu että sinä annat ja mies saa? Miltä tuntuu olla pelkkä tyhjä, sieluton esine miehille jonka täytyy ansaita ihmisarvo polkumäärillä? Miltä tuntuu kun sinua verrataan lehmiin ja polkupyöriin sekä tikkukaramelleihin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
22/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Olen ihan suorastaan iloinen että olen lesbo! Miehet ovat iljettäviä tuplastandardiensa kanssa... miehen ja naisen väliseen seksiin liittyy niin paljon alistamista ja nöyryyttämistä, etten koskaan voisi mennä sänkyyn miehen kanssa. Heteroseksi kuvottaa minua.

Lesboseksi kuvottaa muita. Eikö sinua haittaa että muut miettii sinut nähdessä miten olet kieli pitkällä toisen naisen v*tussa. Lesbot ja homot nähdään vain seksin kautta, siitä torjunta ja ennakkoluulot jota kohtaatte.

Minua ei kyllä kiinnosta se, mitä ihmiset minun seksielämästäni ajattelevat. Minua sen sijaan yököttää nähdä heteropariskuntia, kun mietin vain kuinka tuokin naisparka on polvillaan lutkuttanut miehensä kullia. Siinäkin oikein malliesimerkki alistamisesta, polvillaan toisen edessä imemässä kusivehjettä ja pahimmassa tapauksessa nielee vielä mällit tai ottaa lastin naamalleen. Yäk.

Tälläista kuvaa homoista välität millaisen sinä annat. Tervepäistä sakkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Miksi muuten kaikissa kielissä on joku "ime munaa" fraasi osoittamaan alentumista? Aivan. Miehen kanssa seksi on alistumista ja nöyryytetyksi tulemista.

Vierailija
24/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, aina heteroparin nähdessäni mietin miten nainen alistuu lutkuttamaan miehen kullia ja julistaa seksipartnerinsa omistukseen ottamalla tämän nimen. Noloa. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme