Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heteroseksi noin myrkyllistä?

Vierailija
23.02.2017 |

Homopareille seksi on vain ihan positiivinen asia, vain miehen ja naisen välillä on valtaefekti. Miehet alentavat naisia seksillä ja vaativat silti seksiä. Miehelle nainen on kyläpyörä, esine, ämpäri. Ja sitten on vielä ne kymmenet naisen seksuaalisuutta haukkuvat sanat. Miehet tosin ovat pedofiilejä ja raiskaajia mutta ketään ei näytä huolestuttavan se.

Miltä tuntuu kun seksi on valtapeliä? Miltä tuntuu leikkiä kissa-hiiri leikkejä kun lesbonainen saa aina seksiä miten haluaa ilman demonisointia? Miltä tuntuu että sinä annat ja mies saa? Miltä tuntuu olla pelkkä tyhjä, sieluton esine miehille jonka täytyy ansaita ihmisarvo polkumäärillä? Miltä tuntuu kun sinua verrataan lehmiin ja polkupyöriin sekä tikkukaramelleihin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja naiset vielä luulevat että siinä on jotain tunteellista.

Vierailija
2/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Olen ihan suorastaan iloinen että olen lesbo! Miehet ovat iljettäviä tuplastandardiensa kanssa... miehen ja naisen väliseen seksiin liittyy niin paljon alistamista ja nöyryyttämistä, etten koskaan voisi mennä sänkyyn miehen kanssa. Heteroseksi kuvottaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinun pienessä maailmassasi (Porvoossa) se menee noin, ei tarkoita että kaikilla menisi. Aika huono tämä aloitus kuitenkin

Vierailija
4/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu olet!

Vierailija
5/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei selvästikään ole nyt tietämystä seksistä. Eräissä parisuhteissa mies tykkää alistua seksissä ja monesti naiset kokevat sen kiihottavana että saavat alistua (huom, ei aina!)

Vierailija
6/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevatko naisen senkin kiihottavana kun heitä syytetään raiskausrikoksista ja kun heidän ihmisarvonsa on kiinni heidän seksuaalisuudestaan jota ei edes ole?

Vierailija
7/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeaa ymmärtää että vapaaehtoinen alistuminen ei liity mitenkään siihen että miehet yhteiskunnassa arvottavat naisia seksin mukaan ja vaativat seksiä halventaen samalla. Naisen arvo on polkumäärässä. Miehet vertaavat teitä käytettyihin tavaroihin ja te vain taputatte mukana.

Vierailija
8/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen parisuhdeseksissä on vähän eri asia kuin yhteiskunnallinen alistaminen. Tollot.

Vierailija
9/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole minkäänlaista alistamista. Kumpikin huomioi toisen, kumpikaan ei vaadi ja kumpikin kuuntelee ja kunnioittaa toista. Teillä vasta sairas ja ällöttävä kuva on seksistä. Olette inhottavia ja keskenänne melki rasistisia. Osoittakaapa nyt homot sitten heteroille myös kunnioitusta, muutoin on turha kitistä oikeuksien puutteesta. Alkanut nousta näköjään kusi päähän.

Vierailija
10/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ja hah. Onpas ketju taas. Ota nyt huomioon vaikka, että homo- ja lesbosuhteet ovat tutkimusten mukaan mm. väkivaltaisempia kuin heterosuhteet ja ihan Wikipedian mukaan:

Myös sateenkaariperheissä esiintyy parisuhdeväkivaltaa[74]. Seksuaalivähemmistöjen keskinäisten parisuhteiden arvioidaan joissakin tutkimuksissa olevan jopa väkivaltaisempia kuin heteroparien – jopa 30–40 prosenttia sateenkaariperheistä olisi joidenkin lähteiden mukaan väkivaltaisia [75].

Feministista miesdissausagendaa jossa ei nähdä malkaa omassa silmässä. Todella, todella tyypillistä ja prevalenttia eräiden keskuudessa.

http://www.breitbart.com/london/2015/05/07/attack-of-the-killer-dykes/

Vierailija
11/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja homoparien määräähän voi tosi kätevästi ja tieteellisesti verrata heteroiden määrään? :) Juu ei. Tieteelliseen havainnointiin kuuluu

Vierailija
12/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homoseksissäkin samat aspektit. Näkee kumpi on suhteen ja mies ja nainen. Miehistä naispuoli pukeutuu tyttömäisesti ja elehtii samoin, mies on korostetun machomainen. Naissuhteissa toinen ottaa miehen roolin ja sanelee mitä tehdään, kampausta ja vaatetusta myöten miehekäs. Naisosapuoli on sterotyyppisen nainen, kasvattaa pitkät hiukset ja ottaa kodin hengettären roolin. Älkääkä älähtäkö etteikö näin, niitä kuvioita seurasin aikoinaan keskeltä joten kyllä nuo stereotyypit pohjautuu ihan todellisuuteen. Ja sekin että taustalla on useinmiten huonot perhesuhteet vaikka kieltävät senkin.

Vierailija
13/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lesbonainen saa aina seksiä miten haluaa

Ei muuten saa. Nimim. "kokemusta on".

Vierailija
14/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa homojen huolettoman asenteen seksiin myös sukupuolitautien määrästä...

Vierailija
15/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Olen ihan suorastaan iloinen että olen lesbo! Miehet ovat iljettäviä tuplastandardiensa kanssa... miehen ja naisen väliseen seksiin liittyy niin paljon alistamista ja nöyryyttämistä, etten koskaan voisi mennä sänkyyn miehen kanssa. Heteroseksi kuvottaa minua.

Lesboseksi kuvottaa muita. Eikö sinua haittaa että muut miettii sinut nähdessä miten olet kieli pitkällä toisen naisen v*tussa. Lesbot ja homot nähdään vain seksin kautta, siitä torjunta ja ennakkoluulot jota kohtaatte.

Vierailija
16/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboseksi kuvottaa muita. Eikö sinua haittaa että muut miettii sinut nähdessä miten olet kieli pitkällä toisen naisen v*tussa. Lesbot ja homot nähdään vain seksin kautta, siitä torjunta ja ennakkoluulot jota kohtaatte.

Ai jaa, kyllä minä mietin heteroidenkin seksielämää, vaikka sitä miten miehesi panee sinua perseeseen, tai miten imet sen mulkkua. Eikö se haittaa sinua? 

Vierailija
17/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus päästä nauttimaan heteroseksistä, mutta kun tietää todellisuuden...

Kai se pitäisi vain hyväksyä tosiasiat, päästä niistä yli ja päättää mitä tekee tai jättää tekemättä. Joko ei alistu siihen tai sitten ottaa sen, minkä vain saada voi. Turha ruikuttaa, kun ei miehet siitä sen sielullisemmiksi olennoiksi muutu.

Vierailija
18/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sateenkaari kansalla ole muuta mielessä kuin seksi? Ei koska kieroon kasvanuttaa vastenmielistä porukkaa. Homostelkoon miten haluaa kunhan eivät tule minua koskemaan.

Vierailija
19/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä minä mietin heteroidenkin seksielämää, vaikka sitä miten miehesi panee sinua perseeseen, tai miten imet sen mulkkua. Eikö se haittaa sinua? 

Ei ole miestä enkä ime randomeitten miesten mulkkua, eikä kukaan pane perseeseen, voi panna muuallekkin. Minne sinä panet sinun naista tai millä se panee sinua? Sormet ja suut silakassa, hyih!

Vierailija
20/24 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä kiinnosta se, mitä ihmiset minun seksielämästäni ajattelevat. Minua sen sijaan yököttää nähdä heteropariskuntia, kun mietin vain kuinka tuokin naisparka on polvillaan lutkuttanut miehensä kullia. Siinäkin oikein malliesimerkki alistamisesta, polvillaan toisen edessä imemässä kusivehjettä ja pahimmassa tapauksessa nielee vielä mällit tai ottaa lastin naamalleen. Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme