Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kiinnostutko miehestä jos mies osoittaa kiinnostusta?

Vierailija
23.02.2017 |

Saako miehen kiinnostus sinuun myös sinut kiinnostumaan miehestä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehessä pitää olla muutakin, jotta kiinnostuisin. 

Vierailija
2/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, päihdeongelma ja maailmanomistajan käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten rahaa ja statusta?

Vierailija
4/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu, kiinnostumistani määrittävät ihan muut asiat. Jos huomaan epäkiinnostavan miehen osoittavan kiinnostusta minuun, käyttäydyn kuin en ymmärtäisi ollenkaan hänen käytöstään.

Vierailija
5/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostu, kiinnostumistani määrittävät ihan muut asiat. Jos huomaan epäkiinnostavan miehen osoittavan kiinnostusta minuun, käyttäydyn kuin en ymmärtäisi ollenkaan hänen käytöstään.

Epäkiinnostava = Rahaton mies

Kiinnostava = Roope-Ankka

Vierailija
6/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten rahaa ja statusta?

Ulkonäköä. Pitkä ja tukka päässä.

Vierailija
7/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä voin kertoa että en ole kertaakaan saanut vastakaikua naiselta jos kiinnostun hänestä.

Sitten kyllä jos pidän naista vastenmielisenä niin nainen tekee suoran aloitteen.

Vierailija
8/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun. Kiinnostun oikeasti todella helposti melkein kenestä vain, riittää että joku hymyilee mulle tai moikkaa, niin olen jo ihan lääpällään siihen :D En ole kuitenkaan seurustellut koskaan, ihastukset vain vaihtelee

Vierailija
9/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksistään riitä, mutta kieltämättä herättää helpommin huomaamaan toisen osapuolen.

Vierailija
10/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Nyt olen tilanteessa, jossa mies, joka ei alunperin ihan hirveästi kiinnostanut (tosin ulkonäöstä pidin kyllä heti), alkoi kiinnostaa aivan liikaa (olen varattu), kun hän ensimmäisenä alkoi tervehtimään kohdatessamme, availemaan ovia ja hakeutumaan seuraani muutenkin. Ihastuin päättömästi. Mitään ei tietenkään tapahtunut, eikä valitettavasti olla nähty enää aikoihin, mutta silti mietin häntä koko ajan. Helpompaa olisi, jos ei koskaan oltaisi tavattu.

Vierailija
11/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu tyrkyistä miehistä. Miesten pitäisi malttaa odottaa että nainen kysyy lähetäänkö panemaan.

Vierailija
12/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää. Parempi olisi ystävällisen jämptisti tehdä selväksi, ettet itse ole kiinnostunut.

Vierailija
13/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun, valitettavasti. Vähän kuten 8, mutta olen ehtinyt seurustella sen verran että enää en aio, ja toivonkin ettei sattuisi niin onnettomasti että joku hymyilisi tai moikkailisi tai esittäisi muuten kiinnostustaan enää koskaan.

Vierailija
14/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostuakkin, mutta kokonaisuus ratkaisee. Esim. mies, joka ei kiinnosta minua yhtään ei saa minua kiinnostumaan hänestä, mutta mies, joka taas on ihan ok enkä oikein osaa sanoo mitä mieltä olen voi edistää kiinnostustani häneen olemalla minusta kiinnostunut ja tuomalla sen esille.

Kiinnostuneisuuden voi myös näyttää tosi eri tavoin. Kaikki limanuljaskat saa kyllä pakit samantien, olivat he sitten kuinka hyvältä kuulostavia noin niinkun muuten.

Vierailija
15/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välillä kiinnostun miehestä, joka iskee taitavasti ja itsevarmasti ja sitkeästi. Juuri nyt onkin niin. Mies jota suorastaan halveksuin ja väheksyin vuosia, alkoi yhtäkkiä hurmausprojektin ja otti minut kohteekseen. Olen jo ihan mennyttä ja joka päivä ajattelen häntä. Hän on siis kokenut pelimies ja aivan tyrmäävä niin halutessaan. Ulkonäöllisesti lyhyt ja ruma, mua 13 v vanhempi ja vähemmän koulutettu ja köyhä. Mutta siis iskee taitavasti ja kokeneesti, joten kyllä mulla se toimii. Ja on toiminut ennenkin. Vastauksista päätellen ein näköjään kaikilla kuitenkaan. Mutta tuo siis ei ole mikään peräkamarin mies vaan pitkänlinjan naistenmies. Jos joku luuserityyppinen alkaisi roikkua perässä, niin ei tietenkään sytyttäisi yhtään.

Vierailija
16/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkiinnostava = Rahaton mies

Kiinnostava = Roope-Ankka

Sinun maailmassasi on vain mustaa ja valkoista, minulla kaikki sateenkaaren värit.

Vierailija
17/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muutenkin nuorena oli äijiä melkein riusaksi asti kimpussa.. Kun kaikkien perusperttien pitää yrittää sitä yhtä kauneinta napata. Miehet pysykää omalla tasolla!

Vierailija
18/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aito av-maama kiinnostuu miehestä joka lähiökuppilan baaritiskin toisesta päästä edes vähän mulkasee mamman suuntaan.

Vierailija
19/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies viheltää ferrarin ratissa naiselle niin kummasti alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
20/38 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Muutenkin nuorena oli äijiä melkein riusaksi asti kimpussa.. Kun kaikkien perusperttien pitää yrittää sitä yhtä kauneinta napata. Miehet pysykää omalla tasolla!

Mutta eihän naisten mielestä ihmisillä ole mitään tasoja..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän