Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tehdä kylppäriremppa ennen talon myyntiä?

Vierailija
23.02.2017 |

Meillä on kph rempattu muistaakseni -98, eli ikää on!!!

Talomme oli myynnissä pitkään, mutta maaliin asti ei päästy ja otimme väliaikaisesti pois myynnistä.
Nyt mieheni on ruvennut höyryämään kylppärirempasta ja minä en ole yhtään innoissani.

Meillä on talossa vain yksi suihku ja monta lasta =( Ahdistaa!!!

Itse olisin valmis laskemaan hintaa, mutta mieheni ei taas sitä halua. Hän olisi tosin valmis jatkamaan myyntiä vanhalla hinnalla kph-remontin jälkeen. Meille ei juurikaan kustannuksia koituisi tuosta remontista. Laatat yms. materiaalit on valmiina. Kalusteista joutuisimme ostamaan peili- ja allaskaapin, muut on uusittu viimeisen parin vuoden sisällä. Ja saunan ovi pitäisi uusia. Eli remppa olisi lähes ilmainen.
Hirvittää vain se suihkuton ajanjakso lapsiperheessä :O

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppäriremppa, joka ei maksa juuri mitään.

Hyvä ap, puhutko nyt meikkauksesta vai kylppärirempasta ?

Kylpyhuone on jo niin vanha, että jos sitä aletaan remppaamaan, niin vesieristeet ym pitää vaihtaa. Vai oliko ajatus pistää uudet laatat vain vanhojen päälle. Jos näin, en minä ainakaan ostaisi tuollaista, tai hinnassa pitäisi näkyä että kylppäri voisi mennä uusiksi muutaman vuoden kuluessa...

Siis materiaalit on jo valmiina... myös ne vesieristeet ja mieheni on ammatiltaan rak.mestari, ja osaa tehdä alusta loppuun homman itse.

ap

Vierailija
22/23 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muutamille aiemmin kommentoinneille:

Laatat olisivat valkoisen kanssa harmaata laatta. Molemmat isoja laattoja, että uskoisin miellyttävän aika monen tämän päivän silmää. Lähinnä vain mietityttää juuri se, että kannattaako...

Itse ajattelen, että uusien ostajien olisi helppo tehdä remontti ennen muuttoa ja saisivat juuri sellaisen kun haluavat.

Ja joku ehdotti, että kylpylään tai lapset isovanhemmille, no ei ole meille mahdollista =(

Isojen lasten pitää päästä kouluun ja isovanhemmat asuvat kaukana. Kylpylät yms. moneksi viikoksi kuulostavat lähinnä hulluudelta...

ap

Ja kiitos vastauksista =)

Ehkä minun täytyy vain ajatella, että pitää kärsiä se muutama viikko... Onhan moni muukin siitä koettelemuksesta selvinnyt. Ja onneksi meillä on kodinhoitohuone erillään ja jää vielä erillinen wc käytettäväksi, vaikkei siellä suihkua olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kunnossa keittiö on? Tarvitseeko remppaa sekin?

Itselläni oli yhdessä talossa juurikin tuo dealbreakerinä että olisi pitänyt tehdä kaksi isoa ja hiton kallista remonttia lähivuosina, eli molemmat kylppäri ja keittiö. Ensinnäkin vaikea hinnoitella tuollaista taloa ja päättää mitä tarjoaa ja toiseksi tietää että joutuu elämään sen kaaoksen keskellä kun niitä tärkeimpiä huoneita rempataan. 

On tosi tavallista että vanhassa kylppärissä on hiukan kosteutta ja sitä sitten voidaan joutua kuivattelemaan ihan viikkotolkulla ja homma seisoo.

Ei tarvitse.

Keittiö on rempattu ja sekin on uskoakseni aika montaa miellyttävä...