Näin sitten aivan järkyttävää unta
Olin jossain ihan ihme paikassa. Missä oli ihan älyttömästi sakkia, kaikki seinät oli joko valkoisia tai sellaisia ruskeita tiiliseiniä. Olin eksynyt koko paikkaa kylpytakissa, kävelin vaa siellä kylpytakis. No ei siinä. Törmäsin siellä yhteen tosi kauniiseen naiseen, yllättävän mukavaa ihmiseen. No kiereltii siellä ja se ihasteli jotain mustaa huivia siinä. Sit sen jälkee meijän piti mennä saunaa mut sit me mentii johkuu ihmee suihkuu. Missä oli joku sairas pappa joka alkoi lähentelee. No mie tönäisen sitä papparaista. No sit yks kaks me ollaa sen naisen lähös ja ollaa jossain ihme huoneessa ja se vaa alkaa näyttää jotain kuvaa, missä se on, kehun sitä. Sitte se alkaa itkee hirveesti, muuttuu mustaksi ja alkaa pelottavasti irvistelee ja hyökkää kimppuu. Sit oon vaan kauheen kylmän rauhallinen ja kyselen et onks sillä paniikki kohtaus jne... ja sit pam se on pois! Tähän sit heräsinkin.. ihan vitun sairas ja pelottava uni. Vieläkin säpsähdän pienist jutuist.
Mä näin taas todella hyvää unta, jossa muhinoin lapseni baletinopettajattaren kanssa. Kun heräsin, olin todella hyvällä tuulella, ja sitten muistinkin miksi.
M