Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan dubatuissa piirretyissä näyttelijät huutavat, kuin imbesillit idiootit?

Vierailija
23.02.2017 |

Paikataanko juonen köyhyyttä tommosella tyhjällä kouhottamisella? Joku v*tun Nokkelikot -piirretty pauhaa nytkin taustalla, piti tulla sulkemaan aamiaisen ääreltä..Aaarghh

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitå, että he ovat käyneet Jouko Turkan johtamaa Teatterikorkeakoulua. Turkan aikana panostettiin huutamiseen, hikoilemiseen, ähkimiseen, eritteisiin ja naamanvääntelyyn.

Vierailija
2/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kuulee kyllä vaikka tarhojen pihalla, kun normaalisti ei monikaan osaa puhua, vaan pitää rääkyä niin kovaa, kuin kurkku kestää. Ja monet pienet tytöt taas puhuvat sillä piirretyistä opitulla prinsessalässytyksellä, ihquu. Kyllä tunnistaa lapsen, jolle puhutaan tai luetaan ihan normaalisti välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitå, että he ovat käyneet Jouko Turkan johtamaa Teatterikorkeakoulua. Turkan aikana panostettiin huutamiseen, hikoilemiseen, ähkimiseen, eritteisiin ja naamanvääntelyyn.

No ei oo nuo näyttelijät kyllä turkkalaisia. Jotain tusinakakkoja. Ja kersanäyttelijät ovat kanssa hirveän teennäisiä.

Duppaamaan päässeen sipsipulskan Nico-Willen monotoninen kimitys on sietämätöntä kuultavaa.

Vierailija
4/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Siis kun tulee uusi piirretty leffa sen dialogi ja juonellinen anti on :

a:"MITÄ? TAJUUTSÄ KUKA MÄ OLEN? OOTKO TOSISSAS?!

b: "MÄ OLEN MÄ! JA VAIN SE MERKKAA JOTAIN!"

a: "C`MON. SÄ  olet NOBODY!"

Ennen mietittiin tarinaa ja hahmot olivat edes jollain tasolla symppaattisia ja roistot hauskoja...? Mutta kun pitää tekemällä tehdä jotain aivotonta p:kaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi