Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun maksaa postipaketin lähetyksen verkossa, millon se on viimeistään vietävä postiin/pakettiautomaattiin?

Vierailija
23.02.2017 |

En löytänyt postin sivuilta äkkiseltään tähän vastausta. Sen muistan aikaisemmasta, että kun maksaa paketin verkossa niin täytyy puolisen tuntia odottaa ennen kun paketin voi viedä pakettiautomaattiin helposti-koodilla. Sitä en vaan millään muista, että oliko se 24tuntia vai jokin muu aika jonka sisällä paketti on viimeistään vietävä postiin tai pakettiautomaattiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti on postitettava 14vrk sisällä

Vierailija
2/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti on vietävä automaattiin tai postiin 7 vrk sisällä maksusta. Ei 14 vrk!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

növöhööd... En edes tiennyt tuollaisesta mahdollisuudesta.

Postin nettisivut onvat muuten ihan perseestä ja muuttuvat koko ajan.

Jouduin vasta lähettämään yhden paketin ja koska täälläkään ei enää ole oikeaa postia, vaan postina toimii K-kaupan info, jossa saa odottaa miljoona tuntia omaa vuoroaan, joten päätin laittaa paketin pakettiautomaatin kautta. Kyllä oli paskat ohjeet netissä, eikä niitä meinannut millään löytää. Ensin piti opiskella postin terminologiaa että pystyi edes etsimään tietoa. Piti tietää nimeltä mitä tuotetta aion käyttää ja opiskella että mitä eroa on kirjeellä ja paketilla jne. Miksi vitussa ei voi olla selkeää hakukonetta, joka kysyy asian kerrallaan ja selitys vieressä että mitä merkitystä tällä valinnalla on?

Postilla on yrityksen suunta todella pahasti hukassa tällä hetkellä. Kaikki muuttuu koko ajan ja on liian sekavaa satunnaiselle käyttäjälle. Päälimmäisenä tulee mieleen Itella sekoilu, mitä hevetin järkeä on muuttaa Postin nimeä?!? Toinen on tämä toimipaikkojen vekslaaminen, oma posti on vaihtanut paikkaa kolme kertaa muutaman vuoden sisällä, ei ole varmaan sekään ihan halpaa, eikä ainakaan helpota asiakkaiden rutiineja.

Vierailija
4/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

növöhööd... En edes tiennyt tuollaisesta mahdollisuudesta.

Postin nettisivut onvat muuten ihan perseestä ja muuttuvat koko ajan.

Jouduin vasta lähettämään yhden paketin ja koska täälläkään ei enää ole oikeaa postia, vaan postina toimii K-kaupan info, jossa saa odottaa miljoona tuntia omaa vuoroaan, joten päätin laittaa paketin pakettiautomaatin kautta. Kyllä oli paskat ohjeet netissä, eikä niitä meinannut millään löytää. Ensin piti opiskella postin terminologiaa että pystyi edes etsimään tietoa. Piti tietää nimeltä mitä tuotetta aion käyttää ja opiskella että mitä eroa on kirjeellä ja paketilla jne. Miksi vitussa ei voi olla selkeää hakukonetta, joka kysyy asian kerrallaan ja selitys vieressä että mitä merkitystä tällä valinnalla on?

Postilla on yrityksen suunta todella pahasti hukassa tällä hetkellä. Kaikki muuttuu koko ajan ja on liian sekavaa satunnaiselle käyttäjälle. Päälimmäisenä tulee mieleen Itella sekoilu, mitä hevetin järkeä on muuttaa Postin nimeä?!? Toinen on tämä toimipaikkojen vekslaaminen, oma posti on vaihtanut paikkaa kolme kertaa muutaman vuoden sisällä, ei ole varmaan sekään ihan halpaa, eikä ainakaan helpota asiakkaiden rutiineja.

Mitä sä nyt selität? Sehän on maailman helpointa!

Vierailija
5/8 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin noissa netin kautta maksetuissa saa olla tarkkana. Maksoin paketin netissä ja otin sille lisäpalvelun särkyvä + saapumisilmoituksen kirjeenä (koska vastaanottajan puhelinnumeroa ei ollut tiedossa). Tarkoitus oli postittaa se automaatin kautta, kun se muka on niin vi...n helppoa Helposti-koodin avulla. Just... Automaatti ei anna lähettää pakettia, jos ei siihen naputtele vastaanottajan puhelinnumeroa. Kiitos, Posti! Ajoin taas 30 km lumituiskussa turhan takia!

Vierailija
6/8 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei auennu se v...n luukku paina C koodi ja ok ,ensi kerralla otan sorkkaraudan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin netissä S-paketin lähetyksen 5,90€. Sähköpostiin ei tullut luvattua osoitekorttia, katsoin nettipankista että raha on mennyt tililta. Maksoin toisen kerran ja raapustin kaikki tarvittavat tiedot taas sinne. Ei tullut taaskaan osoitekorttia sähköpostiin. Voi P. Kerran aikaisemminkin on tämä käynyt ja olen lähettänyt postille reklamaation kuvakaappauksena kuitti maksusta. 

Nyt joudun viemään postiin lähtevän paketin ja maksamaan kalliimman maksun ja anomaan takaisin hukkaan menneitä rahoja. Onko muille käynyt tätä? Jos on, oletteko saaneet pian rahanne takaisin?

 

Vierailija
8/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helposti koodit on ihan perseestä, samoin kuin postin sivut. Jos joku onnistuu ne klaaraamaan, niin tulos on ilmeisesti "helposti" postilaisille. Ei tarvi tehdä mitään kun asiakas hoitaa hommat ja vielä maksaa siitä. Sitä se helposti koodi on.