Ikean heräte ostokset
Kuinka moni mennyt muuten vaan kaverin tai yksin ikeaan katselemaan ja astunutkin ovesta ulos kassit täynnä tavaraa.
Kommentit (2)
Näin on käynyt. Mieheni lankeaa helposti siihen "kato, tämmönen kätevä salaattilinko, eikä maksa kuin pari euroa - tälle tulee käyttöä!" (eikä tule). Itse olen pihipaska, muttei minulta löytynyt tarpeeksi tahtoa sanoa vastaankaan. Sen jälkeen kun KonMaritimme kotimme, tiedämme paremmin mitä meillä on, mitä todella tarvitsemme ja mistä pidämme. En tee enää heräteostoksia - Ikeassa tai muuallakaan. Saatan hyvinkin käydä Ikeassa ostamatta mitään. Saatan ihailla jotain designia, mutta se jää hyllylle, koska tiedän ettei kaikkea kaunista tarvitse omistaa. Yleensä siellä vieraillessa minulla on kuitenkin mielessä mitä tarvitsen, tuote jonka olen katsonut netistä ja haluan vielä tarkistaa livenä ennen ostopäätöstä.
En mä juuri koskaan mene vain katselemaan, vaan aina olen suunnitellut jotain ostavani. Se ei tietenkään mitenkään estä heräteostelua. Vähintään mä jotain keittiötarvikkeita ja tuoksukynttilöitä yleensä heräteostelen.
Yhden ainoan kerran elämässäni olen selvinnyt melkein suunnitelmassa pysyen. Silloin menin sisään vajaa puoli tuntia ennen sulkemisaikaa umpiväsyneenä ja ihan valmiina nukkumaan. En jaksanut kierrellä yhtään, joten ostin vain sen mitä olin tullut hakemaan. Paitsi tietty ne yhdet sievät patalaput oli tarjouksessa, mutta ei kai niitä lasketa, kun eivät maksaneetkaan kuin pari euroa? 😂😉