Mirandasd vloggaaja
Anteeks nyt vaan, mutta mun on nyt pakko avautua tästä yksilöstä.
Tämä nainen ei muuta tee kuin valita, valita ja valita!!! Millon mikäkin "selkeä on kipiä ja vituttaa". Siis tolla on ylipainookin varmaan +30-50kg. Onko ihme jos selkä ja kaikki paikat on kipeenä...
Eilen tää nainen haukku snapchatissa ihmiset, jotka elää terveellisesti ja tykkää liikkua. Kun hänen mielestään pitäisi olla enemmän sellaisia ihmisiä, jotka tykkää juoda alkoholia, laiskotella ja läskeillä.
Nyt hän on snapissa jauhanut jostain miehestä, jonka tapasi tinderissä ja se mies on kuulemma niin rakastunut häneen. Eiköhän jokainen normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärrä, ettei se mies voi olla terve, jos vannoo rakkauttaan, runoilee ja kehuu jatkuvasti ylenpalttisesti naista?! Ja hän on vielä tosissaan tapaamassa tuota tyyppiä nyt tulevana lauantaina. Hän on myös jakanut heidän viestittelyistään screenshotteja snäppiin. Oikeesti en jaksa edes kertoo enempää! :D
Lisätkää snapchattiin mirandasd ja menkää itse kuuntelemaan ja kattomaan noita juttuja. Siis uskomattoman negatiivinen tyyppi. Tolla ei oo todellakaan kaikki ihan kotona.
Kommentit (12)
Eikös tää oo se sama hattaralintunen youtubesta? Jutut on ainaki tuolla todella lapsellisia ja niskasta voisi itseensä kiinni kyllä ottaa.
Onko se teiltä pois miten joku kuluttaa elämäänsä? Kukaanhan ei ole pakottanut häntä seuraamaan tai hänen snäppejään katsomaan. Itse seuraan häntä melko aktiivisesti ja huumoria ja asennetta likalta löytyy!
:DDDD kaiva jo se ananas pois ahterista...
Kylläpä nyt meidän suomen ihanat ja täydelliset kukkahattutädit on tänne kerääntynyt sankkoinjoukoin! Siis mitä helvettiä oikeesti! Jos ihminen on ylipainoinen niin sehän ei missään nimessä voi johtua esimerkiksi sairaudesta yms? Kyllä se on mahtavaa kun teillä on elämä mennyt kuin kultalusikka tai oikeastaan kauha perseessä mukavasti solujuen!!! Kaikilla ei! Ja miksi kaikkien pitäisi siihen samaan muottiin perkele ahtautua kuin muut??? Esitellä hienoja vaatteita ja näyttää että elämä olisi yhtä luxusta ja kiiltokuvaa??? Vittu ruusuja tälle edellekävijälle joka jaksaa kaikesta huolimatta vlogata ilman "kiiltokuva elämää" ja esittää jotain muuta mitä ei ole!! Poistakaa saatana snäppinne ja syökää se puhelin niin loppuu tämä paska lätiseminen!
Älkää iniskö ku hällä on varma saanti
Poista hänen snäppinsä, niin sun ongelmatkin helpottaa. On se hyvä toista täällä kommentoida kun et välttämättä kaikkea tiedä. On sulla kyllä isot ongelmat elämässä jos tää näin pahasti saa pinnan kireelle.
Voi kauhee mikä ongelma, kai huomaat että itte valitat just siitä et joku ihminen valittaa. Positiivista! Ootpas hirveästi parempi ihminen! <33333 ja eipäs muuten ole kauheasti sun asia onko tää ihminen ylipainoinen vai ei. Hyvä vaan että on ihmisiä jotka kuvaa sitä oikeeta arkea eikä pelkkää "nyt mennään lenkille ja syödään terveellisesti!"
Taidat olla ihan vitun tylsistynyt tosikko ihminen jolla ei ole muuta tekemistä kun alottaa tämmösiä paska keskusteluja netissä. Tommosten ilkeiden paskojen takia maailmassa on paha olla. Valitat siitä ku joku toinen valittaa ja puhut negatiiviseen sävyyn? Taidat itse olla yhtä paska ku kaikki muutkin. Kato peiliin ja mieti miten puhut toisista ihmisistä. Tämä kyseinen kaunis nainen on persoonaa täynnä ja vittu 10 kertaa parempi ihminen ku moni muu ylimielinen persjalkanen tässä maailmassa. Se miltä toinen näyttää tai millasia juttuja se HUUMORILLA sanoo ei oikeuta sua tänne kirjotteleman tommosta paskaa. Mieti ootko ite niin täydellinen. Tää kyseinen ihana nainen on vittu mun ja monen muun päivän piriste, unfollaa jos ei oo muutako negatiivista sanottavaa
Kuinkahan monta alaikäistä seuraajaa tällä snäppääjällä on. Nimittäin hänen snäppinsä ovat paikoin melkoista hardcorea kun hän kertoilee estoitta seksikokemuksistaan ja kumppaneistaan, joita parhaillaan, tai pahimmillaan on useita viikossa. Kyseisen snäppääjän käytös on vastuutonta ja mautonta. Hän myös ilman lupaa jakaa kuvakaappauksina otteita käymistään keskusteluista tai tindermatchiensä kuvia, ehkä osittain peiteltynä, mutta tinderin käyttäjille tunnistettavalla tavalla. Tämän reppanan toiminta on oikeastaan lähinnä säälittävää huomionhakuisuutta. Lopulta hän toiminnallaan osoittaa vain sen, että hänen omakuvansa on vääristynyt ja pelkäänpä, että hänen snäppinsä voivat joillekin häntä seuraaville teineille, kenties jopa lapsille, olla vahingollisia.
Mä joskus seurasin häntä snäpissä, mutta jouduin poistamaan hänet sieltä juurikin tuon negatiivisuuden ja masistelun takia. Hän snäppää ihan liikaa, ja kaikki hänen päivänsä kuluvat snäppien tekemisessä.
Tuijottaa kameraan ja joko valittaa tai puhuu pippeleistä. Ei todellakaan ole minkäänlaisia intressejä seurata tuota touhua. En suosittele seuraamaan häntä tai katsomaan hänen snäppejään, jos haluaa itse ylläpitää omaa mielenterveyttään.