Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi tulee töistä, kaataako hän itselleen viskin ennen kuin ottaa cowboybootsit jalastaan ja stetsonin päästään?

Vierailija
22.02.2017 |

Oma mies on ottanut tuon tavan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska minä odotan häntä kotona silkkiaamutakkiin pukeutuneena ja olen kaatanut viskin jo valmiiksi lasiin ja ottanut lasson esille. Viskin nautittuaan hän riisuu farkkunsa ja nahkaiset chapsinsa mutta jättää stetsonin päähän ja cowbow-bootsit jalkaan ja sitten me ratsastamme auringonlaskuun...

Vierailija
2/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan hän menee ensiksi viemään hevosensa talliin ja huolehtii heinät ja tarvittavat asiat , että hevonen on taas aamulla valmis matkaan. Mikäli tallipoika on vielä töissä mies toimii kuten ehdotit. On kodikasta kuunnella kojootin ulvontaa rentoutuen loimuavan takkatulen ääressä yhdessä. Kokkimme on laittanut kylmän illallisen valmiiksi. Syötämme  Yleensä hyppäämme kuutamoiselle iltakylvylle pihalla olevaan poreammeeseen. Kyllä elämä on ihanaa. Ottakaa tekin mieheksenne aito Cow Boy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska minä odotan häntä kotona silkkiaamutakkiin pukeutuneena ja olen kaatanut viskin jo valmiiksi lasiin ja ottanut lasson esille. Viskin nautittuaan hän riisuu farkkunsa ja nahkaiset chapsinsa mutta jättää stetsonin päähän ja cowbow-bootsit jalkaan ja sitten me ratsastamme auringonlaskuun...

Ihana mies! Ihana nainen!

Vierailija
4/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ottaa suoraan tölkistä 3 olutta painelee harmaat pehmikset jalassa sohvalle. Malboroa sentään vetää..

Vierailija
5/5 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun Jolly Jumper ottaa stetsonin ennen kuin menee riisumaan satulansa, ja Rantanplan riisuu saappaat. Mies ei juo viskiä, mutta keittää minulle lusikantörrötyskaffeet kun lähden töihin tienaamaan rahat seuraaviin buutseihin, koska koira on hiukan hömelö eikä kengät kestä montakaan kuukautta sen tolvanan hyväntahtoisia hampaita ja runsasta kuolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi