Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästin pierun akkani seurassa tänään ja

Vierailija
22.02.2017 |

Ei olla oltu kun 3 vk yhdessä, ja päästin rupsun. Katto vähän ihmeissään ja pitkään mua, en tiiä olikohan järkevä teko.. Oltiin sen jälkeen ihan hiljaa.

Olikohan liian aikaisessa vaiheessa paukuttelu suotavaa? Mitäs ootte mieltä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf

Vierailija
2/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihan lähellä päästele. Romantiikka kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt antaa ennakkovaroitus kuuluttamalla: "Nyt tulee rupsu."

Vierailija
4/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps 😂

5/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paukuttelun täytyisi lukeutua ihan normaaliin päivätoimiin. Jos nyt et mene pierasemaan naisesi reittä vasten niin että värähtelee, ja oli tahaton, ei pitäisi olla mitään varaa sanoa. Parisuhteessa pitää välillä tehdä kompromisseja ja voihan se tosirakkaus teettää sitäkin, ainakin alkuhuumassa, että sen toisen paukku on oikeastaan aika söpöäkin. Luulen että hiljaisuus ei nyt erityisesti tarkoittanut mitään sen kummempaa.

Vierailija
6/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpöttäjä kirjoitti:

Kyllä paukuttelun täytyisi lukeutua ihan normaaliin päivätoimiin. Jos nyt et mene pierasemaan naisesi reittä vasten niin että värähtelee, ja oli tahaton, ei pitäisi olla mitään varaa sanoa. Parisuhteessa pitää välillä tehdä kompromisseja ja voihan se tosirakkaus teettää sitäkin, ainakin alkuhuumassa, että sen toisen paukku on oikeastaan aika söpöäkin. Luulen että hiljaisuus ei nyt erityisesti tarkoittanut mitään sen kummempaa.

Se oli juurikin semmoinen kiusallinen hiljaisuus, sitä ennen puhuttiin vaikka mitä.. 😀

Ap

Vierailija
7/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsu? Eli sellanen lyhyt, kuivahko ja korrekti?

Ei mikään pitkä ja märkä munapieru, toivottavasti.

Vierailija
8/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtäny tätä "pieru kuuluu suhteeseen" juttua:D siis joo normaali asia jne jne ja joskus voi päästä vaikka ihan vahingos ja jos harvoin päästää yms yms ne on asia erikseen. Mutta että siis monta kertaa päivässä,kuuluvasti,toisen seurassa...löhöää ja pieree. Ihan siis kumpi osapuoli vaan...ei. Ei.:D

Vierailija
9/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellainen mätäinen, löysä, eksoottinen, huomotaherättävä, tuju, vihainen kananmuna pieru.

Ap

Vierailija
10/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa!

Vierailija
11/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtäny tätä "pieru kuuluu suhteeseen" juttua:D siis joo normaali asia jne jne ja joskus voi päästä vaikka ihan vahingos ja jos harvoin päästää yms yms ne on asia erikseen. Mutta että siis monta kertaa päivässä,kuuluvasti,toisen seurassa...löhöää ja pieree. Ihan siis kumpi osapuoli vaan...ei. Ei.:D

Kauhean stressaavaa olla omassa kodissa jos pitää pierua jatkuvasti pidättää tai varoa. Kyllä meillä päästellään ihan surutta, tosin kun ruokavalio on kunnossa niin ei niitä ihan ylettömän montaa per päivä tule.

Vierailija
12/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean stressaavaa olla omassa kodissa jos pitää pierua jatkuvasti pidättää tai varoa. Kyllä meillä päästellään ihan surutta, tosin kun ruokavalio on kunnossa niin ei niitä ihan ylettömän montaa per päivä tule.

30 vuotta saman naisen kanssa eikä piereskellä toisillemme enkä ole ikinä huomannut sen stressaavan. Ihan muut asiat stressaan jos stressaa.

Vierailija
13/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta saman naisen kanssa eikä piereskellä toisillemme enkä ole ikinä huomannut sen stressaavan. Ihan muut asiat stressaan jos stressaa.

Kukin tyylillään toki, omasta puolestani puhun. Pihistelkää te pierunne, niin me päästelemme vapaasti valloilleen omamme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä