Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa lähes kaikki nykyään :-(

Vierailija
22.02.2017 |

Olen räjähdysherkkä, pahoitan mieleni pikku asioistakin ja kotona mietin sanomisiani ja kelaan eestaas miksi sanoin noin ja noin ja mitä se jolle sanoin ajattelee nyt minusta. Tämä on joka päiväistä enkä löydä ulos pääsyä tästä tunnetilasta :-/.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus

Vierailija
2/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin maailma on paska paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo Herra.

"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."-Jeesus Kristus

Vierailija
4/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan postaus on täydellinen kuvaus elämästäni. Tuota se on minullakin. Jatkuvaa ylianalysointia. Sanoinko nyt jotain väärin? Mitähän muut ajattelevat, kun poskessani on finni? Entä jos tuleva mieheni ei hyväksi minua, koska rinnassani on arpi? Tuollaista jatkuvaa ajattelua pyörii päässä. Ja kun yhden ajatuksen hyväksyy ja antaa olla, niin tulee taas seuraava kohde, jota märehtiä monta päivää putkeen. Nämä kohteet aina toki kiertävät. Jos jokin ei ahdista kuukauteen, niin voi olla varma, että aihe palaa mieleen pyörimään, kun muut asiat väistyvät hetkeksi pois. Paskamaista tuollainen, mutta en tiedä voiko asialle edes tehdä mitään.

Vierailija
5/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ihan sama juttu täällä. Mikä meitä vaivaa? Joku yleistynyt ahdistushäiriö? Mikä tähän auttaa? Tapan itseni mieluummin kuin lähden hakemaan hullun paperit.

Vierailija
6/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananleipä kirjoitti:

"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."-Jeesus Kristus

Niin, onhan tuokin ratkaisu, jos haluaa ulkoistaa oman elämänsä jollekin mielikuvituksen tuotteelle.

Vierailija
7/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ihan sama juttu täällä. Mikä meitä vaivaa? Joku yleistynyt ahdistushäiriö? Mikä tähän auttaa? Tapan itseni mieluummin kuin lähden hakemaan hullun paperit.

Joo, mihinkään lääkäriin ei kyllä uskalla. Saa vielä jotain myrkkyjä, jotka vaan saletisti pahentavat tilannetta. Mieluummin kärsin, ja yritän keksiä muuta tekemistä, ettei ajatukset pääse hiipimään mieleen. Homma kyllä alkaa suuresti v*tuttamaan, varsinkin jos jatkunut vuosikymmeniä. Minulla alkoi siinä ylä-asteella ja ei taida loppua näkyä.

Vierailija
8/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että ap. (tai joku toinen tätä ketjua lukeva) on avoin hengelliselle avulle, laitan minäkin sitaatin Raamatusta:

2. Niinkuin peura halajaa vesipuroille, niin minun sieluni halajaa sinua, Jumala.

3. Minun sieluni janoo Jumalaa, elävää Jumalaa. Milloin saan minä tulla Jumalan kasvojen eteen?

-----------

12. Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani. (Psalmi 42)

Vierailija
9/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisko uskonnon tuputtajat poistua. Usko on jokaisen hlö.koht. asia, ei tarvi mainostaa. Tulee tosi vedätetty, helppoheikkiolo noista, vaikka jossain määrin uskonnollinen olenkin.

Vierailija
10/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananleipä kirjoitti:

Niin, onhan tuokin ratkaisu, jos haluaa ulkoistaa oman elämänsä jollekin mielikuvituksen tuotteelle.

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.

Vierailija
11/16 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen sama juttu. Kaikki ahdisti ja yli-analysoin kokoajan kaikkea. Aivan kaikkea. Tilanne äityi aika pahaksi, ja lopulta minulla diagnosoitiinkin keskivaikea masennus. 

Lopulta pääsin ulos tuosta kehästä lääkityksen avulla. Nyt pystyn elämään normaalia elämää, suoraan sanottuna olen saanut elämäni takaisin.

Kaikille lääkkeet eivät sovi, mutta kannattaa antaa niille mahdollisuus. Ellet ole niin jo tehnyt.

Vierailija
12/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisin, että ennen mulla oli riippuvaisuus moneen eri asiaan jotka hallitsivat minua ja jotka kätkin kaikilta. Häpesin itseäni ja tekojani, mutta en päässyt irti mistään. Lähes itsemurhan partaalta huusin Jeesusta avuksi ja uskokaa tai älkää, niin kaikki pahuus, ja saasta otettiin kerrasta pois. Mutta jokainen meistä saa kantaa oman taakkansa, tai pyytää Herraa ottamaan sen kannettavakseen. Valinnan vapaus on jokaiselle suotu. :)

Vierailija
13/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt himskatti soikoon uskontoa tungetko tähän, muistutan vain että me kristityt ollaan lahtanneet intiaanit, tummaihoset, niiden kulttuurit ja maat, meidän ahneus on pilannut paljon, nämä upeat ja omaperäisiä heimoja ei ole annettu pitää niiden oma yhteiskunta vaan on ollut väkisin pakko käännyttää heidät.

Älä sä mulle vaa tuu puhuu uskonnosta!! Kulttuurinen tuho ollut ennennäkemätöntä! Minua lohduttaa se ajatus että ainoastaan japanilaiset tajusivat minkalainen ihminen on vastassa ja ymmärsivät pitää oma maa itselleen.

Teille uskovaisille jos olisin itse uskovainen niin voisin teille sanoo että te ootte itse stna.

Vierailija
14/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin uskistyyppi postaa tänne Raamatunlauseita, tajuamatta, että esim. (tuleva) kuningas Daavid kärsi usein ahdistuksesta, eri syistä, ja siksi sepitti nuo psalmitkin. Itsesuggestioksi ja terapiaksi itselleen. Tottakai Jumala auttaakin, mutta toisinaan ahdistusta joutuu kärsimään luvattoman pitkään, ja se vie koko elämän sivuraiteille.

Olen itse taatusti uskovainen,mutta tälläkin hetkellä ahdistaa niin, että vatsaan koskee. Törkeää tulla kertomaan, "jumalattomalla ei ole rauhaa", ikään kuin tämä ahdistus oli merkki jumalattomuudesta.

Otan osaa eidän tuntemattomien ahdistuksiin, kaikesta sydämestäni.

Kyllä elämä vielä voittaa, olkaa luottavaiset. <3

Vierailija
15/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa arvo ei ole naiselle hyväksi, eikä myöskään miehelle. molemmat kärsivät tuon takia.

Vierailija
16/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, niin maailma on paska paikka.

maailma on paska paikka, mikäli itse teet siitä sen.

mies50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan