Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihania vaatteita, joihin mahtuihin jos laihtuisin 5 kiloa :(((

Vierailija
22.02.2017 |

Farkut menee päälle, jos tungen väkisin vetskarin kiinni, mutta vyötäröstä tursuaa sitten läskit. Mekot näyttää makkarankuorelta. Ja yksi ihana nahkatakkikin löytyy, mutta ei mene kiinni ja se päälläni näytän lähinnä muodikkaalta valaalta. Vertaistukea?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai siinä muu auta kuin laihduttaa.

Vierailija
2/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pian ei voi mennä edes töihin, kun ei mahdu vaatteet päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös tuo viisi kiloa lähtee.

Vierailija
4/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita mun kans viiden kilon pudotus. Alkaa maaliskuun eka päivä, loppuu kun 5 kg on lähtenyt, pakko olla toukokuun loppuun mennessä. Teen tän joka kevät, olen jojoilija ja sellaisena pysyn. Mieluummin jojoilija kuin läski, ylipainoa nyt 3 kg. Syöminen ja viinin lipittely on vaan liian kivaa.

Vierailija
5/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa NYT! 20 haaraperushyppelyä, jos aiot kirjoittaa tänne kommentin. ;D

Vierailija
6/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita mun kans viiden kilon pudotus. Alkaa maaliskuun eka päivä, loppuu kun 5 kg on lähtenyt, pakko olla toukokuun loppuun mennessä. Teen tän joka kevät, olen jojoilija ja sellaisena pysyn. Mieluummin jojoilija kuin läski, ylipainoa nyt 3 kg. Syöminen ja viinin lipittely on vaan liian kivaa.

Voisin aloittaa tai siis pakkokin aloittaa :) Onko sulla joku tietty metodi, miten laihdutat? Itse ajattelin lisätä kuntosalikertoja ja lenkkeilyä. Syömisten suhteen välttelen huonoja hiilareita, joka on suht vaikeaa kun mies tekee ihan jumalaista pastaa :(( ap

Vierailija
7/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vaikka sandels olut

Vierailija
8/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua :DDD ap

Vierailija
9/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion laihtua kesäksi 3 tai mielellään 5 kiloa, niin ei vaatteet kiristä. Tsemppiä, ap!

Vierailija
10/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäkin tuun mukaan, 5-7 kiloa pois niin voin heivata Lidlin jeggingssit helvettiin ja kaivaa mustat Acnen farkut kaapista. Täytyy lopettaa väsyneenä mättäminen ja alkaa taas syödä hedelmiä ja vihanneksia muutenkin kuin prosessoituina tai juustolla kuorrutettuina.

Vierailija
11/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua :DDD ap

Joko teit? Mä hypin jo, hengästyin. Eli teki hyvää. Täytyy hyppiä toiset 20 lisää, kun kirjoitin tämän. :D

Vierailija
12/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne :( Latasin jo sport trackerin ja heiaheian puhelimeen, että edes se patistaisi liikkeelle. Harkitsen vielä sulamon asiakkuutta. Joskus vuosia sitten käytin sitä edeltävää versiota (oli vissiin ihan vaan kalorilaskuri), mutta nyt tuo sulamo on kaikki maksun takana eikä sitä pääse kurkkaamaan. Ei se nyt kallis ole, mutta silti.

Vierailija
13/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mutta ne 5 kiloa olikin 15 kiloa kun kävin puntarissa...

Lopetin vuodenvaihteessa tupakoinnin, tässä ne tulokset nyt sitten on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän